Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18861 til 18880 af 34369
-
Hvor meget bør et referat være på tysk?
ForumindlægHej Jeg skal op til tysk eksamen i morgen, tysk mundtlig på B niveau. og til del 2 den med 24 timers, hvor meget bør man referere? Give et resume? Hvor mange linjer? -
Forberedelse til Teknikfag (Design og produktion)
ForumindlægHej alle.. Har i nogle gode råd til forberedelse til mundtlige eksamen i Teknik (D&P) A? Samt gerne en opstilling til, hvordan jeg skal fremlægge det, eller hvordan i har gjort. Mvh -
Analyse af "Sat ud"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :) -
Defferentialkvotienten for en lineær funktion
ForumindlægHeeej... Jeg skal snart til eksamen, og på mit eksamensspørgsmål har jeg et spørgsmål der lyder således: Redegør for differentialkvotienten for en lineære funktion. Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe spørgmsålet ind:( HJÆLPPP::: ! -
hej
Forumindlægjeg har eksam på mandag og har brug for deres hjælp. vi skulle beregne diffrential af f(x)=ln(2x^2)+4x plz sige til mig hvordan i har regnet. tak -
TI-89 sælges.. 800kr.
ForumindlægJeg har en TI-89 titanium til salg.. med ledning cd og manual.. den virker fint.. har lige bestået eksamen så skal ikke bruge den mere.. Prisen er 800 kr.. skriv til min mail for billeder og salgsinfo: [email protected] -
JYSK (Salg & Service, niveau C) anyone?
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen herfra der ligger inde med nedenstående opgave? Casebaseret eksamen (fra 2005) Salg & Service Niveau C I såfald vil jeg meget gerne høre fra dig :) -
JEG VIL GØRE ALT FOR AT FÅ FAT I POWERPOINTS OM ALLE PERIODER!!!
ForumindlægEr der nogen som har noget som kan hjælpe mig til mundtlig dansk eksamen!! Nogen som har noget til: - Nyeste tid - Danmark 1950-1973 - Sprog og kommunikation - Mellemkrigstid - Litteraturhistorie - Migrations og kulturmøder!! -
Sociologi C begreber
ForumindlægJeg skal op til eksamen i samfundsfag lige om hjørnet, og jeg mangler en masse begreber omkring sociologi C. Det ville være skønt hvis der var nogen der sad inde med en masse noter omkring emnet. -
Engelsk B - 24 times eksamenshjælp?
ForumindlægHej jeg søger en som privat kan hjælpe med 24 times eksamen i engelsb B, nu på osndag, det med afbetaling kan vi finde ud af sammen. Håber at hører fra en som læser faget. -
Mundtlig samfundsfag - taletid
ForumindlægHej, Jeg sidder og bliver pludselig i tvivl om hvorvidt man skal tale i 10 eller 15 min. til den mundtlige eksamen i samfundsfag, så jeg håbede på at nogen herinde vidste noget om det. På forhånd tak :-) -
Beregn ligevægtskonstanten
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med opgave d) i det vedhæftede billede. Hvilken formel skal jeg bruge? Opgaven er fra kemi-eksamen i år d. 24 maj (tror jeg det var). Tak på forhånd. -
Ret tysk
ForumindlægSøger en som er god til at rette tysk, da jeg gerne vil have rettet lidt i det jeg skal sige til min tysk eksamen på onsdag så det bliver mere grammatisk korrekt? skriv hvis i vil :) -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere til en anden tekst, til sin dansk eksamen, hvad skal man så sige?? Skal man sige ''Jeg har valgt at perspektivere til ..... fordi .....'' eller hvad skal man? HJÆLP TAK! SKAL OP IMORGEN :-( -
matematik A - mundtlig - Spørgsmål om potensfunktion.
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til mundtlig eksamen her snart. Og der er et spg. som jeg har lidt brug for. Overskrift: Potensfunktion Spørgsmål: Gør rede for hvordan man kan finde monotoniforholdene. Er der en bestem metode ved potensfunktioner? -
diff.ligning
Forumindlægeksamens spørgsmålet lyder sådan her Differentialligninger : 5) Redegør for løsning af differentialligninger af formen . dy/dx +f(x)*y=g(x) nogen der kan hjælpe?????? -
Firmaportræt
ForumindlægHvordan laver man et firmaportræt? Jeg har fået til opgave at lave et firmaportræt til eksamen. Men jeg aner bare ikke hvordan jeg gør! Vi har ikke fået noget af vide om det.. Har iøvrigt ECCO som firma -
Biolgi spørgsmål
ForumindlægHåber at nogen kan give mig et konkret svar på dette spørgsmål da jeg sidder midt i en 24-timers eksamen i biologi: Hvad menes der med KVÆLSTOFGØDNING? - hvad hører under dette?
