Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18881 til 18900 af 156338
-
two-year degree?
Forumindlæghvad svarer en amerikansk two-year degree til i det danske uddannelsessystem -
Hjælp til matematik aflevering
ForumindlægHej allesammen, jeg står og har svært ved at se mig ud af den her matematik aflevering. Har svaret på noget af det selv, men kan simpelthen ikke lige finde ud af at svare på de andre spørgsmål. -
Hvad er en sumfunktion og hvad bruges den til?
Forumindlægjf. overskriften -
samfundsfag/psykologi
ForumindlægHej :) Jeg går på en 3-årig HF og har i år samfundsfag og psykologi som jeg skal aflustte til december. Jeg har haft meget svært ved at forstå psykologi og har været usikker på samfundsfag, så jeg overvejer stærkt at tage fagene om. Er der nogen der vil have mulighed for at undervise mig i de to... -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal besvar denne spørgsmål i matematik og ved ikke helt hvad jeg skal svare. Hvordan skal man definere et tal? -
bohrs atommodel
Forumindlæger bohrs atommodel deterministisk eller indeterministisk? forklar tak! :) -
Forskel?
ForumindlægHej Jeg har talt med en studievejleder på Løbenhavns VUC idag angående at jeg gerne vil tage erhversøkonomi på som flex HF, og for at få SU så skulle den være på en såkaldt SU positiv liste. Der stod ikke erhversøkonomi på listen med virksomhedsøkonomi, og det som jeg ved er, at det er det sam... -
Hvordan udtales f'(x0)
ForumindlægJa hvordan udtales dette? -
Ulighed
ForumindlægHalløjsa Jeg sidder og fumler med lidt uligheder (Ved hjælp af nulpunkterne (-2,0) og (4,0) som jeg ikke rigtig kan finde ud af derfor ville jeg bare lige høre om der er nogen som ville hjælpe eller give nogle hints −3x2+6x+24<0 -
Dangerous minds - spg
ForumindlægTil filmen Dangerous Minds med Michelle Pheiffer får jeg dette spørgsmål: What kind of cultural stereotypes are there in the film? Er HELT på bar bund. Hjæææælp -
Splittet mellem 2 udd
ForumindlægGoddag! Jeg har kigget på to uddannelser: Asian Studies Programme, og Erhvervsøkonomi - erhvervssprog, negot (http://www.ug.dk/uddannelser/universitetsuddannelser/bacheloruddannelser/samfundsvidenskabeligebacheloruddannelser/erhvervsoekonomi/erhvervsoekonomi_-_erhvervssprog_negot.aspx) på begge u... -
Falkonergårdens gymnasium
Forumindlæghej Er der nogle her inde der har været til optagelsesprøve på falko eller nørre g. og kan fortælle lidt om kravet var højt der. altså at komme ind. Var det mundtlig eller skriftlig -
Studieretning
ForumindlægHvad har studieretningen af betydning når man alligevel ikke skal bruger den videregående uddannelse ? -
Respiration
ForumindlægJeg sidder med en tværfaglig opgave og skal svare på: Forklar hvilke kemiske reaktioner der sker i muskelcellerne. jeg føler mig helt lost!!! Er gået fuldstændig i stå. håber på lidt hjælp på forhånd tak -
Hjælp med det i kan
ForumindlægHj&#230;lp migh s&#248;de mennesker gerne udregninger s&#229; jeg nogle Lunde kan finde med i hvordan i g&#248;r s&#229; jeg ogs&#229; k&#230;re noget -
taksonomisk organisering
ForumindlægVi skal lave nogen "underspørgsmål" til vores problemformulering, som er "De positive og negative elementer ved at blande flere kulturer sammen" og de spørgsmål skal vi sætte op i en eller anden form for taksonomisk organisering, men vi kan ikke rigtig finde ud af hvad det be... -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det -
Årsprøve matematik
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvordan årsprøven på 1.år HTX i matematik ser ud? Håber i vil svare :) Anne M. -
Mateksamen 2019
ForumindlægHvordan er det gået for jer, som var oppe i matematik færdighedsregning for 9. Klasse? På min skole er det nemlig gået en del værre end det plejer ?? -
Medicin
ForumindlægHey alle :) har h&#248;rt mange sige,at gennemsnittet for medicin vil falde?? Er det rigtigt? Nogle mener, at det er begrund af bonus afskaffelsen. Men giver hellere ikk mening med et snit over 10 uden bonus ??
