Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18881 til 18900 af 35989
-
Indekstal
ForumindlægHi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges? -
SE HER!
ForumindlægHvorfor i alverden kan jeg ikke capy paste dette? https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o611.pdf Jeg skal bruge det til mine noter inden jeg skal til eksamen...... -
rapport
Forumindlæghej kan man endligt komme op i det rapport man har lavet i løbet af året til eksamen i fysik c niveau -
Karakterer Idræt B??
ForumindlægHej.. Får man en mundtlig og en skriftlig karakter, eller får man kun én karakter. (Til eksamen er det kun én, men til årskarakteren mener jeg??) -
messias fortællingerne.... hjælp
Forumindlægjeg er ikke helt sikker på jeg har forstået messias teksterne rigtig, hva de er og sådan... er der ikke en der gider at hjælpe mig lidt ..... det haster lidt, da jeg skal til eksamen på onsdag.... -
Rigsvandring ?
ForumindlægHej jeg læser i øjeblikket til eksamen om vikingerne. Er der nogen der kan forklare mig om rigsvandring? hvad den gik ud på osv.? ville være en meget stor hjælp. tak :) -
radioaktivt
Forumindlæghej radioaktivt er det stråler fra solen kan man sige det til eksamen og at de består af alfa,beta gamma stråling -
Simpel vending
ForumindlægHej. Hvis man til eksamen vil henvise til et sted i teksten, hvordan kan man så sige det kort og godt på fransk? "Der står i teksten..." -
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
Oversættelse af tilykke med...
ForumindlægHej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen! -
kendt tekst ?
Forumindlæghey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani -
Psykologiske gys - mediefag
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak. -
Studentereksamen
ForumindlægHvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10?? -
projekt emne
Forumindlæghej jeg har tænkt mig lave en projektopgave men ved ikke helt hviilken emne det skal blive hvad har i generelt skrevet om som gik godt til eksamen -
Feedback
ForumindlægHej jeg skal snart op til NV eksamen, og jeg har lige to spørgsmål. Er der nogle som kan forklare hvad positiv feedback og negativ feedback er? -
eksamensspørgsmål
ForumindlægHej er der nogen der har en ide om hvordan sådan et kemispørgsmål til eksamen på et c nivau kunne forlyde som? kunne godt tænke mig lige at få en lille ide omkring dette -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej Er der en her der ved, hvordan jeg kan finde en privat matematik lærer. Det er mwget vigtigt, hvis jeg skal bestå eksamen, så please help!!! På forhånd tak! -
Er terminsprøver vigtige ?
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Hjælp til matematik tilbydes
ForumindlægHej derude. Hjælp til matematik tilbydes til afleveringer, eksamen... Alle niveauer, gymnasieniveau især samt andet. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk## -
Tørvægt og vådvægt
ForumindlægHej. Hvad er det man skal bruge tørvægten og vådvægten til? Skal op til eksamen i primærproduktion, så ville bla. også høre om der var nogle der ved hvad de kommer til at spørge ond til eller hvad der ville være en god idé at snakke om?
