Søgning på: psykologi c noter hf. Resultater: 18881 til 18900 af 78113
-
Rundt om Selma
ForumindlægHey ville spørge om der var nogle der havde noter til "Rundt om Selma" som er skrevet af Leif PanduroTak på forhånd -
Græske Historikere
ForumindlægHey ville lige spørge om der var nogle som havde noter til "Græske Historikere" bogen som er udvalgt og oversat af A.KragelundTak på forhånd -
Benny Andersen: Et lykkeligt menneske
ForumindlægHej er der nogle der har noter eller skrevet opgave om "Et lykkeligt menneske", som er skrevet af Benny AndersenTak på forhånd -
Kloning
ForumindlægHejEr der nogen der har noter eller rapporter om kloning liggende?Hvis der er, vil jeg blive virkelig glad hvis jeg må kigg epå dem.På forhånd tak -
Haster!
ForumindlægHey er der ingen der har noter til den "nye" grundlov der blev grundlagt i 1953 i DKHåber i kan svare så hurtigt som muligt.Tak på forhånd -
AP PRØVE MIDTVEJSTEST
ForumindlægHej er der en venlig sjæl derude!! Nogen der kan fortælle mig hvordan AP- latin midtvejstesten er og evt har noter eller noget der kan hjælpe mig enomt meget ? -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
1. verdenskrig og 2. verdenskrig..
ForumindlægEr der nogle, der har nogle noter til disse to emner. Så skriv lige i min indbakke, så jeg kan få sendt min email (: -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
I Kupen
ForumindlægNogen som har læst en svens tekst I Kupen...?j fatter den ik..hvis nogen havde noter til den,ville det være en stor hjælp.. -
Nodepapir
ForumindlægNogen som kender et sted hvor man kan plotte sine noderne ind i et noderpapir, online.... skal nemlig bruge det til min Noter... -
autolyse! hjælp
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad autolyse er? har i mine noter skrevet at det bare er en reaktion vand selv danner H2O --> H+ + OH- -
limit?
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter om grænseværdier? eller kan fortælle mig om nogle af de basale ting derom? har nemlig ikke helt styr på det.. håber bare der er nogen der kan hjælpe -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
Kvinderne fra Troja
ForumindlægHey er der nogle som har nogle noter som indebærer "Kvinderne fra Troja" og kan hjælpe mig eller lign.Tak på forhold -
Denn wovon lebt der Mensch.
ForumindlægNogle som er heldige ejer af gode noter til teksten 'wovon lebt der mensch'? På forhånd tak. -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej, er der nogen som ligger inde med gode noter omkring Märchenzüge eller forskellen på Volks- og Kunstmärchen..? Det ville være kanon. Tak. Nathalie -
Mundtlig Engelsk B The empire strikes back
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med noter angående thema The empire strikes back??? Eller indien?? På forhånd tak.. -
''A trip to Grand Rapids''
ForumindlægHeY!Er der nogen af jer, der har skrevet et eller andet om historien A trip to Grand Rapids??// To BE OR NOT TO BE :D
