Søgning på: psykologi eksamen. Resultater: 18881 til 18900 af 35950
-
procentpoint og procent
Forumindlæghej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd -
Biologi 2006
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak! -
nettoprimærproduktion
ForumindlægSå er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer -
Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?
ForumindlægHej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske? -
Need fast !
ForumindlægHej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :) -
differentialkvotient
Forumindlæggod aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau... -
Høj- eller lavrelief
ForumindlægHjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :( -
Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?
ForumindlægHej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger.. -
Haster!
ForumindlægHej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads -
sekularisering
Forumindlæger det når stat og rigion er sammenhængende eller adskilt...? har brugt udtrykket 50/50 i alle mine noter... men går vist ikke at lave fejl i det i morgen til eksamen ;) -
HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægJeg skal til eksammen i Mat Onsdag. MEN jeg kan ikk bevise annuitets formlen Plezzzzzzzzzzzzzz Helppppppppp -
Analyseringer????
ForumindlægHeeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...? -
forskel mellem forsk. opfattelser
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på hvad forskellen er på livsopfattelse menneskeopfattelse og virkelighedsopfattelse Nogen der kan hjælpe, her på falderebet til rel. eksamen i morgen? ;) -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
Hej!
ForumindlægNogen der har været til eksamen i Religion Der kommer komme med gode tips- til dem der IKKE har været op! Evt samt din karakter -
Rumgeometri i praksis!?
ForumindlægI forbindelse med mundtlig mat-A eksamen ville jeg høre om der er nogle forslag til rumgeometriens anvendelse i praksis?? -
Eksamenskarakterer
ForumindlægNår man kommer op i et c-niveau fag til mundtlig eksamen, erstatter den karakter så den man har fået i årskarakter, eller får man både en årskarakter og en eksamenskarakter? -
eksamensform
ForumindlægDen ukendte teks man trækker til dansk eksamen, får man at vide hvornår den er skrevet, eller skal man selv vurdere under hvilken periode og stil den hører til? -
Hvor lang tid?
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvor lang tid en eksamen i samfundsfag varer? Jeg kan ikke rigtig finde det.. På forhånd tak -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help!
