Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 18881 til 18900 af 27085
-
HASTER MEGET
ForumindlægForsangeren fra Nena (Det tyske band. bl.a. kendt for sangen 99 luftbalons) gik sole, men hvad lavede hun så? Og hvad laver hun nu? -
to ord?
Forumindlæghey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik? -
wettervorhersage?
Forumindlæghej jeg skal lave en vejret udsigt på tysk! men ved ikke hvordan jeg skal starte nogen kan hjælpe? -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Hjælp til at rette kort stil?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en kort tysk stil, som jeg meget gerne vil have hjælp til at rette. Er der nogen der har tid til det? Vh. Anne-Sofie -
En sød sjæl der vil rette et lille referat?
ForumindlægHej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl) -
har skrevet en stil, som er tilimorgen, har i mulighed for at læse den igennem?
ForumindlægJeg har skrevet tysk stil, men jeg har brug for hjælp, en til at se den igennem. Er der nogen der har tid, så vil jeg bliver overlykkelig:) -
HJÆLP TIL AT RETTE STIL
Forumindlæghej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen) -
Napola opgave
ForumindlægHejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd. -
Grammatik Hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd -
Var der jøder i modstandsbevægelsen?
ForumindlægHej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne? -
okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie
Forumindlægja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Sonnenbrand
ForumindlægEn der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund. -
en sætning
Forumindlæghej jeg har lige 2 spørgsmålhvordan siger man på tysk:han burde have været strengereog hvordan bøjer man ihrer? -
Freundschaft
ForumindlægHej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil. -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
Gleimstrasse 57 oplæg
ForumindlægHeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57 -
Lara und Justus
ForumindlægNogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ?
