Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 18901 til 18920 af 47039
-
Hvordan skriver man en baggrundsartikel
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en baggrundsartikel i dansk. Har i en god model til at skrive efter? -
ideer til historie?
Forumindlægnogle der kan komme op med nogle ideer til en dansk stil den er valgfri :D- er bare helt blank -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej allesammen. Nogle der gider oversætte noget fra dansk til tysk? Tak på forhånd. -
atombombning af japanske byer
ForumindlægHvordan var de danske mediers fremstilling af bombningen af Hiroshima og Nagasaki? (Bombningen var med to atombomber). -
budgetrestriktion
ForumindlægEr der en der lige kan sætte danske ord på hvad der menes med at opstille budgetrestriktion -
Fsa opgaver.
ForumindlægHej. Er der ikke et sted hvor man kan finde dem, eller nogle der minder sig om dem, så man kan øve sig. Både engelsk,tysk, dansk. -
Ret en lille novelle
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min dansk novelle. Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke herinde. -
Reklamefilm søges
ForumindlægPLZ HJÆÆÆÆLP HAR BRUG FOR EN REKLAMEFILM TIL MIN MUNDTLIG PRØVE I DANSK. Har i nogle ideer. -
Hjælp til spansk
ForumindlægHar oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. :-) -
Hjælp fsa?
ForumindlægNogle der ved hvad man kan komme op i i 2013fsa dansk? Nogle der kender opgaverne?? -
FSA 2013- læsning
ForumindlægHej Var læsetesten i dansk FSA svær (2013) ? altsp i forhold til andre læsetester? :) -
Folkeskolens mundtlig prøve
ForumindlægJeg har mundtlig prøve i dansk, og jeg har trukket kortprosa. Hvilke kortprosatekster ville i anbefale? -
Hjælp til spansk
ForumindlægHar oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. På forhånd tak! -
kvindebilledet synopse
Forumindlægjeg har trukket kvindebilledet i dansk er der nogle der kan hjælpe til en synopse ?? -
velfærd
Forumindlægnogen der kan hjælpe med spørgsmålet?? Skal danskerne vende sig til mere brugerbetaling i fremtiden? -
Rettelse a spansk oversættelse
Forumindlægen som muligvis har tid til at rette en spansk oversættelse fra dansk til spansk (datid)? -
HJÆÆLP TYSK..
ForumindlægHejsa nogle der vil oversætte en historie fra dansk til tysk. kun 10 linjer. -
Essay nutid/datid
ForumindlægNår man skriver en dansk essay, skal det så enten være nutid eller datid? Eller kan det være begge dele? På forhånd tak. :) -
Skriftlig termins
ForumindlægHej Nogen der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstillig 8 klasse i år? -
dikat, læsetest - gymnasiet??
ForumindlægJa, jeg var faktisk lidt i tvivl. Har man diktat og læseprøver på gymnasiet, altså i dansk som øvelse?
