Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18901 til 18920 af 187712
  • hasteeeer stil aflevering til over imrgen :s

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en lille stil om hvad jeg skal efter niende klasse... er der nogen der har en ide.. ''skriv de på tysk tak'':)
  • Rigtige ord?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive sætningen: Hvordan fik I ideén? (på tysk) Wie bekommen sie die Idee?
  • Märchen

    Forumindlæg
    hej er da nogle som har skrevet en eventyr på tysk ? Så jeg kunne få en inspiration.. Eller hvis der nogle som kunne hjælpe mig med at give forslag ?? På forhånd Tak ;)
  • Hjælp - én sætning.

    Forumindlæg
    Hvordan vil man sige på korrekt tysk: Daniel vil ikke have, at hans børn skal gå igennem alt det han selv har været igennem.
  • en sætning

    Forumindlæg
    nogen der vil hjælpe med denne sætning. dansk: den anklagede var hans chef. tysk: Der angeklagte war ihren chef. på forhånd tak
  • Hjælp til en lille en.

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan oversætte denne sætning på tysk: For Laura og Paolo lov til at holde telttur? Tak i forhånden.
  • Aflevering: Wirtschaftwunder auf Knopfdruck

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har lavet denne tyske aflevering: Wirtschaftwunder auf Knopfdruck. Jeg vil blive meget glad hvis nogen vil sende den til mig. På forhånd tak. MVH Jakob
  • Hjælp til at rette aflevering?

    Forumindlæg
    Er der nogen der er villige til at forsøge sig med, at rette min aflevering? Det er en tysk aflevering og den er kun på 200 ord. På forhånd mange tak
  • Hvordan siger man??

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "Ingen kan stoppe dig, du er den bedste, held og lykke fremover" ??? (plzz hjælp meget vigtigt.)
  • hjælp til en lille sætning.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig en lille sætning. Man skal bare oversætte det på tysk. Sætning er: Alt i alt har det været en fremragende uge! Tak i forhånden.
  • Rette opgave på 400 ord

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at bruge lidt tid på, at rette en tysk opgave på lige omkring 400 ord? :)
  • Meget brug for hjælp

    Forumindlæg
    Hej har meget svært ved tysk er der en der gider se min lille stil igennem, fylder ca en a 4 side hvis ikke mindre ? :) kunne være en meget stor hjælp
  • Oversættelse.

    Forumindlæg
    Hej alle! :) Jeg søger en, som kan rette min oversættelse. Selve oversættelsen på tysk er på 90 ord, og den danske tekst er på omkring 70.
  • Oplæg

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal holde et lille tysk oplæg imorgen, så jeg vil høre om der er en, som har tid til lige hurtigt at rette det igennem?
  • Stil - Rettelse :)

    Forumindlæg
    Hej :) Kan man få en til at kigge på en kort tysk stil? - Hvis jeg nu sendte den over mail til en =) * Izabella
  • Rettelse af kort, spændende stil .

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ville være søde og rette min korte tyske stil for stave -og grammatik fejl. Den skal afl. på torsdag, men skal allerede have den udprintet i morgen.:/
  • Der Untergang

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt
  • Hvor dan sige man?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde.
  • Hvordan siger man ... ?

    Forumindlæg
    Hey. Hvordan siger man på tysk: Og hvad vil der ske i nat? Mit forslag: Und was will heute/diese Nacht SKE? På forhånd tak Eleven
  • Skal til optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik