Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 18901 til 18920 af 27085
-
rettelse ?
Forumindlæger der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er.. -
Tjek det
ForumindlægFik jeg dig igen? GODT:Jeg vil nemlig høre om der er nogle der gider at retet min tyske stil, den bliver på højst en side?Freud -
Im Millionfieber
ForumindlægNogen der har lavet denne tyske stil (HH2)? Er kommet til at smide mit opgave sæt væk. :( -
hjælp til rettelse
ForumindlægJeg står op skal op i tysk, har lavet et kort oplæg Er der en der vil rette det igennem for grammatiske fejl evt. kommentere -
Ventus Handelsordbog
ForumindlægHej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi? -
gør en god gerning.
ForumindlægNogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere. -
Hjæælp rettelse
ForumindlægHjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme?? -
tilføjelse af opgave
ForumindlægHeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm.... -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
PlEASE HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen der kan bøje disse ord i nutid. Orderne er på tysk. Bedeutet wird sieht steht geht -
Referat
ForumindlægHej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak... -
Hjælp! :(
ForumindlægTysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den ! -
Notatbrug
ForumindlægHej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd. -
pensum læsning, links tak
ForumindlægHejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo -
Das Halstuch
ForumindlægHejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler? -
Notater
ForumindlægNogle der ligger inde med tyske notater til Der Vater, Sonntag, Ohne gepack og Die Kuchenuhr? -
Die Geige
Forumindlæghej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D -
referat
ForumindlægNogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (: -
Rapunze...hjælp!
ForumindlægHey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet!
