Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18921 til 18940 af 132899
-
Engelsk mdt. eksamen - rettelse
ForumindlægHey! er det er, som har mulighed for, at rette mit engelsk manusskript igennem for grammatiske fejl? Segragation and discrimination in the 1950's in the USA Why did I choose this topic: chose the topic Segregation and discrimination in the USA in the period ... -
Fysik/kemi eksamen - Hjælp?
ForumindlægHey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
dansk mdt eksamen IMORGEN!!!
Forumindlæger der tilfældigvis nogen der ligger inde med et referat, kort som langt, af ib michaels "prins"?? -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
Skriftlig eksamen 22 maj
ForumindlægHey Andre dejlige bio-nørder ;)Hvad synes i om opgave sættet i dag?Personligt synes jeg det var okay og der var noget om lidt af værdt! -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
Dansk skriftlig eksamen (hf)
ForumindlægHej, er der nogen, der ligger inde med et eksamenssæt fra dansk A (hf) eller ved, hvor jeg kan finde et, da jeg er meget nysgerrig efter, hvordan teksterne er udformet. Mvh. Nanna -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik? -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole..
