Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 18921 til 18940 af 32684
-
Hurtigt spørgsmål angående logaritmefunktionen
ForumindlægHejsa, i mine noter har jeg skrevet det lidt indviklet, men er det ikke rigtigt at dem omvendte funktion af e^x er f ^-1(x)? Og denne minus formel kaldes også for Ln(x)? -
hjælp
ForumindlægNogen der ved hvorfor der bruges do-omskrivning i følgende sætning: I do wish you would not laugh at me Isabel På forhånd tak :) -
Dødens Kabinet
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som har læst bogen "Dødens Kabinet" (The Cabinet of Curiosities) af Douglas Preston og Lincoln Child, som har nogen gode noter etc.? Tak på forhånd. -
Den uskyldige, af Harlan Coben
ForumindlægHej. Er der nogle som har læst bogen "Den uskyldige" (the innocent)? En bog af Harlan Coben. Og i såfald har en boganalyse eller nogle noter til den jeg kan få? :) -
HJÆLP! Iliaden 16. sang
ForumindlægSkal havde prøve sidst på ugen om iliadens 16. sang. Synes den virker så forvirrende. Så ville høre om der ikke var nogle der havde nogle gode noter til 16. sang? på forhånd tak :) -
Haster matematik eksamen!!
ForumindlægHej. Sidder med mine eksamensspørgsmål, ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Gør rede for ligningen for eksponentiel udvikling og for grafens udseende.. Har kigget i mine bøger og noter, men kan ikke forstå det:((( -
Dansk Skriftlig eksamen 3.g.
ForumindlægHeey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai -
hårdt og blødt vand.
Forumindlæghvordan måler man hårdheden på vand? jeg ved godt at det måles i dh, men mine noter er ret underlige, så kan ikk lige læse hvad vi har gjort ;) håber i gider svare.. -
HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??
ForumindlægHej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om??? -
Hvad er eksitentialisme ?!?
ForumindlægHej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s -
Statistik
ForumindlægHej. Jeg søger nogle noter til statistik(1 år på uni), men kan ikke rigtig finde nogen? Hvis nogen ligger inde med noget brugbart send, da en mail eller pm! :) På forhånd tak. -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
Dantes guddommelige komedie hjælp!
ForumindlægHjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz -
where alabama inmates fade into old age
ForumindlægHej ville hører om der er noget der har nogle noter til denne tekst: "where alabama inmates fade into old age" af Rick Bragg. Jeg skal analyserer og fortolke den ud fra temaet violence -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :) -
Isomeri - Hjælp
ForumindlægHej derude Jeg ville lige spørge om en af jer havde noter til noget med isomeri! :) Det ville ellers være en god hjælp for mig, og evt. hvis i kender en test man kan udføre på nettet om isomeri :) Tusind tak på forhånd. -
Geschäft ist geschäft
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen, der har læst historien geschäft ist geschäft? Og i så fald, har nogle noter eller et resume af teksten jeg kan få? Altså hvad handler den om osv.? Mange tak på forhånd :) -
Årsprøve i dansk
ForumindlægNogen der kan hjælp mig med lidt noter om "den moderne familie", "mediehistorie" og "iscenesættelse"? Eller nogle gode sider hvor man kan finde noget relevant til de tre emner? På forhånd tak! -
Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch
ForumindlægHey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd!
