Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18941 til 18960 af 36437
  • EFTERLYSNING ...!

    Forumindlæg
    Heeey allesammen Jeg efterlyser hermed nogle gode råd til mundtlig samfundsfag eksamen. Takker på forhånd :)
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Jeg har et problem med at finde ud at hvad energikæder er for noget? Jeg har en eksame imorgen om hvilestofskifte, så hvis i ved noget om emnet, må i meget gerne skrive til mig.
  • Vand?

    Forumindlæg
    HEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - )
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Nogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf
  • HASTER! Alfa, gamma og beta.

    Forumindlæg
    Nogle der har styr på alfa gamma og beta ? Plzzzz vi mangler så meget hjælp før eksamen. Hvordan vil du påvise (og kende forskel på alfa, beta- og gammastråling?
  • skr. fysik 2005

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C?????
  • asymptoter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem...
  • åååh HISTORIE OG DANSK METODER.

    Forumindlæg
    Hej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M
  • Meine beste freunde - Gabriele Herzog

    Forumindlæg
    Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!!
  • MANGAN I STÅL?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak...
  • ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak!
  • Ioner.

    Forumindlæg
    Heej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
  • Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?"
  • Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende?
  • en som er god til eng.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ?
  • Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne?
  • ekamen d. 16-5-06?

    Forumindlæg
    nogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina
  • Medbring din egen printer!

    Forumindlæg
    Kan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve?
  • Biedermeier og poetisk realisme

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i dansk og sidder lige nu og læser om romantikken, der er bare en ting jeg ikke forstår, hører Poetisk Realisme ind under Biedermeier eller er det to forskellige ting?
  • hf-hold

    Forumindlæg
    Hvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak