Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18941 til 18960 af 52987
  • Parameter Analyse

    Forumindlæg
    hej... jeg skal udarbejde en parameter analyse af den virksomhed jeg har valgt og en konkurrent... men jeg forstår ikke helt hvad det skal indebære... altså er det de 4 p'er eller hvad... virkelig forvirret, hjælp please....
  • Matematik HJÆLP

    Forumindlæg
    Hi allJeg ville virkelig være meget taknemlig hvis der var nogle der gad at forklare rigtig godt..1) hvad forståes ved en løsning til en ligning2) Hvad vil det sige at løse en ligningPå forhånd mange tak :D
  • hjæælp Isolering

    Forumindlæg
    Jeg skal isolere Q:(alfa*Q^alfa-1) * [(I-PQ/D)^1-alfa] + Q(1-alfa)* [(I-PQ/D)^-alfa] (-P/D) = 0Håber virkelig på noget hjælp!
  • erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Hejsa!Er der ikke en, som har en rigtig godt emne til, hvad man kan skrive om i sso i erhvervsøkonomi? Da jeg helst vil skrive i dette fag,men jeg mangler bare et kanon emne.. En med et godt forslag? håber det virkelig meget..
  • kort forklaring af bevis!

    Forumindlæg
    hejsa, nu sidder jeg og laver min matematik afl. er der noger der kan forklarer mig kort, om beviset for en andengradsligning? håber virkelig i kan hjælpe mig! :)
  • Vurdering

    Forumindlæg
    hej skal til at skrive min vurderingsdel, men kan virklig ikke finde ud af hvordan det skal gøres og om det skal komme før eller efter konklusionen. er der nogen der kan skære det ud i pap for mig eller som har et eksempel liggende? på forhånd tak
  • Hjælp til 3 opgaver

    Forumindlæg
    Hej med jer der ude :) Jeg har virkelig svært ved opgave 3, 4 og 5 i Pig City opgaven og har seriøst brug for hjælp, nogen der kan hjælpe mig? Se vedhæftede dokument.. ??
  • socialisme

    Forumindlæg
    Hey!! håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med mit sidste spg i studieretningsopgaven: Vurder hvilken betydning socialismen har i aktuel dansk politik.
  • metoderne!!!

    Forumindlæg
    hej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode
  • Solcelle

    Forumindlæg
    Hej. jeg sider her og skal fortælle om solenergi, i morgen foran klassen. Men jeg forstår ikke så meget hvordan en solcelle den virker- ( Hvordan den funger, og hvordan foregår det ) Hvad sker der i solcelle, da sollys rammer den... HJÆLP
  • oversættelse

    Forumindlæg
    hejjeg er igang med en over sættelse og der er lige en sætning der driller, håber at i kan hjælpe mig.sætningen er: Ønsker de at få virkelig smukt hår?den skal oversættes til engelskpå forhånd tak
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med det her: Vis at linjen med ligningen y=3x-(9/2) er tangent til grafen for f(x)= 1/2x2 På forhånd mange tak
  • HASTER mi madre stil!!

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet stilen mi madre om pedro almodóvars mor, jeg har virkelig brug for inspiration...og det haster en smule!!men jeg ville blive utrooooliiig glad for noget hjælp!
  • aktive stoffer i kemobehandling

    Forumindlæg
    Plezz hjælp mig ! ! Imorgen skal mit studieretningsprojekt afleveres, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af noget omkring de aktive stoffer som indgår i kemoterapi ! ! ! Har virkelig meget brug for hjælp ! Mvh. Stefanie
  • UPPSALA! haster pænt meget!

    Forumindlæg
    Hej..er der nogen der har brugt en uppsalamodel? Sidder og skal lave en selv, og vil godt se om den måde jeg har lavet den på er den rigtige... Håber virkelig i kan hjælpe mig, det haster rigtig rigtig meget, da det er til min SRP der skal afleveres mandag!!!
  • indigosyntese og kypefarvning

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der evt. kunne hjælpe mig med en kemi aflevering elle ligger inde med en rapport som jeg kunne låne til at forstå forsøget. Hilsen Celina Mangler virkelig meget hjælp
  • Find på et emne (;

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et engelsk projekt for hvor jeg skal skrive om et eller andet, men det skal omhandle et engelsk talende land.. Er virkelig blank ved ikk hvilket emne jeg skal vælge? på forhånd tak
  • Forklaring af Strengteorien

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en opgave hvor jeg skal skrive om strengteorien men jeg har virkelig svært ved forstå hvad den bygger på. Hvis i kan hjælpe mig med at få de forklaret lidt mere simpelt ville det være super.
  • udtale

    Forumindlæg
    Nogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (:
  • Hvordan kan nogen planter leve i saltvand og andre i ferskvand?

    Forumindlæg
    Hvordan kan nogen planter leve i saltvand og andre i ferskvand? Spørgsmålet er i forbindelse med en rapport om osmose. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig med spørgsmålet.