Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18941 til 18960 af 52987
-
Parameter Analyse
Forumindlæghej... jeg skal udarbejde en parameter analyse af den virksomhed jeg har valgt og en konkurrent... men jeg forstår ikke helt hvad det skal indebære... altså er det de 4 p'er eller hvad... virkelig forvirret, hjælp please.... -
Matematik HJÆLP
ForumindlægHi allJeg ville virkelig være meget taknemlig hvis der var nogle der gad at forklare rigtig godt..1) hvad forståes ved en løsning til en ligning2) Hvad vil det sige at løse en ligningPå forhånd mange tak :D -
hjæælp Isolering
ForumindlægJeg skal isolere Q:(alfa*Q^alfa-1) * [(I-PQ/D)^1-alfa] + Q(1-alfa)* [(I-PQ/D)^-alfa] (-P/D) = 0Håber virkelig på noget hjælp! -
erhvervsøkonomi
ForumindlægHejsa!Er der ikke en, som har en rigtig godt emne til, hvad man kan skrive om i sso i erhvervsøkonomi? Da jeg helst vil skrive i dette fag,men jeg mangler bare et kanon emne.. En med et godt forslag? håber det virkelig meget.. -
kort forklaring af bevis!
Forumindlæghejsa, nu sidder jeg og laver min matematik afl. er der noger der kan forklarer mig kort, om beviset for en andengradsligning? håber virkelig i kan hjælpe mig! :) -
Vurdering
Forumindlæghej skal til at skrive min vurderingsdel, men kan virklig ikke finde ud af hvordan det skal gøres og om det skal komme før eller efter konklusionen. er der nogen der kan skære det ud i pap for mig eller som har et eksempel liggende? på forhånd tak -
Hjælp til 3 opgaver
ForumindlægHej med jer der ude :) Jeg har virkelig svært ved opgave 3, 4 og 5 i Pig City opgaven og har seriøst brug for hjælp, nogen der kan hjælpe mig? Se vedhæftede dokument.. ?? -
socialisme
ForumindlægHey!! håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med mit sidste spg i studieretningsopgaven: Vurder hvilken betydning socialismen har i aktuel dansk politik. -
metoderne!!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode -
Solcelle
ForumindlægHej. jeg sider her og skal fortælle om solenergi, i morgen foran klassen. Men jeg forstår ikke så meget hvordan en solcelle den virker- ( Hvordan den funger, og hvordan foregår det ) Hvad sker der i solcelle, da sollys rammer den... HJÆLP -
oversættelse
Forumindlæghejjeg er igang med en over sættelse og der er lige en sætning der driller, håber at i kan hjælpe mig.sætningen er: Ønsker de at få virkelig smukt hår?den skal oversættes til engelskpå forhånd tak -
Differentialkvotient
ForumindlægJeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med det her: Vis at linjen med ligningen y=3x-(9/2) er tangent til grafen for f(x)= 1/2x2 På forhånd mange tak -
HASTER mi madre stil!!
Forumindlæger der nogen der har lavet stilen mi madre om pedro almodóvars mor, jeg har virkelig brug for inspiration...og det haster en smule!!men jeg ville blive utrooooliiig glad for noget hjælp! -
aktive stoffer i kemobehandling
ForumindlægPlezz hjælp mig ! ! Imorgen skal mit studieretningsprojekt afleveres, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af noget omkring de aktive stoffer som indgår i kemoterapi ! ! ! Har virkelig meget brug for hjælp ! Mvh. Stefanie -
UPPSALA! haster pænt meget!
ForumindlægHej..er der nogen der har brugt en uppsalamodel? Sidder og skal lave en selv, og vil godt se om den måde jeg har lavet den på er den rigtige... Håber virkelig i kan hjælpe mig, det haster rigtig rigtig meget, da det er til min SRP der skal afleveres mandag!!! -
indigosyntese og kypefarvning
ForumindlægHej er der nogle der evt. kunne hjælpe mig med en kemi aflevering elle ligger inde med en rapport som jeg kunne låne til at forstå forsøget. Hilsen Celina Mangler virkelig meget hjælp -
Find på et emne (;
ForumindlægHej. Jeg har et engelsk projekt for hvor jeg skal skrive om et eller andet, men det skal omhandle et engelsk talende land.. Er virkelig blank ved ikk hvilket emne jeg skal vælge? på forhånd tak -
Forklaring af Strengteorien
ForumindlægHej jeg er igang med en opgave hvor jeg skal skrive om strengteorien men jeg har virkelig svært ved forstå hvad den bygger på. Hvis i kan hjælpe mig med at få de forklaret lidt mere simpelt ville det være super. -
udtale
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (: -
Hvordan kan nogen planter leve i saltvand og andre i ferskvand?
ForumindlægHvordan kan nogen planter leve i saltvand og andre i ferskvand? Spørgsmålet er i forbindelse med en rapport om osmose. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig med spørgsmålet.
