Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18961 til 18980 af 187712
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak.
  • Rettelse af nogle sætninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet.
  • Blot en oversættelse af en lille tekst

    Forumindlæg
    Hej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !!
  • OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Hej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!!
  • Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?

    Forumindlæg
    Jeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk?
  • Eksamen, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd.
  • Kort oversættelse!!!!

    Forumindlæg
    Nogen der kan oversætte "ude godt men hjemme bedst" til tysk, så det stadig betyder det samme?
  • Rette 200 ord

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :)
  • Hjælp hurtig

    Forumindlæg
    Kan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM
  • Enigma

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu.
  • HASTER! PLZ!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk?
  • HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Prøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder?
  • Hjælp søges med stil...

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o)
  • At få følelser for én ;-)

    Forumindlæg
    Hvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-)
  • Nominativ? WTF

    Forumindlæg
    Jep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT!
  • :)

    Forumindlæg
    Hej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ???
  • oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Har haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl...
  • Stil :)

    Forumindlæg
    Nogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (:
  • En sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."?