Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 18961 til 18980 af 27085
-
Datid..
ForumindlægJeg har glemt hvordan man laver datid i tysk.. fx.. : Han skaffede hende 1 is. Når skaffe = verschaffen -
Hjælp til rettelse af stil ,s
ForumindlægHej. Ville høre om der er nogen der gider og rette min tyske stil ,s ? for grammatik fejl og lign. Skriv til min indbakke. -
Rettelse af 1 ½ side
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil, men jeg vil gerne have, at den bliver rettet af grammatik, kommafejl og opstilling af sætninger... hører frem fra jer.. -
Konjunktiv
ForumindlægHvordan siger man på tysk "skulle have været" - kan man bruge hätte gewesen el. hätte sein sollen?? -
Jorinde und Joringel resume?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet et resume af dette eventyr?? det er lige meget om det er på tysk eller dansk? Vi skal nemlig have en prøve i det så ville gerne hurtigt kun læse op på den.. Håber nogen kan hjælpe? -
Rettelse af tekst på 2-300 ord :)
ForumindlægSøger en venlig sjæl, der vil og kan rette en lille tysk tekst(folkeskole) om fritid via mail. På forhånd tak :) -
Abstract??!
ForumindlægHar lige brug for lidt hjælp. Skal skrive et abstract på engelsk, om Oliver Twist,og en en tysk film. Hvad går et abstract ud på? Håber på svar. På forhånd tak. -
En sætning - hjælp.
ForumindlægJeg er i tvivl om hvordan jeg skal eller kan formulere denne sætning på tysk: Den ene dag har jeg lyst til at danse af glæde (...) På forhånd tak. (: -
Hjælp til stil
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig med rettelse af en tysk stil? Kunne være rigtig dejligt.. Mvh. Simone :o) -
et meget hurtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som ved hvad: Gorm den Gamle, Harald Blåtand, den oldenborgske slægt og den glückborgske slægt alt sammen hedder på tysk? -
Rettelse af tekst på 2-300 ord :)
ForumindlægSøger en venlig sjæl, der vil og kan rette en lille tysk tekst(folkeskole) om fritid via mail. På forhånd tak :) -
Im eller In
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er im eller in i denne sætning: Der Präsident regirt in/im Deutschland. -
Haster!
ForumindlægEn tysk stil der skal afleveres i morgen. Mangler en der overordnet vil kigge den igennem... Den vil få meget afgørende indflydelse på min i forvejen dårlige årskarakter. -
"og dog"?
ForumindlægHvordan siger man "og dog" på tysk? Sætningen lyder sådan: -og dog, hun vidste det måske alligevel. -
stil..
ForumindlægEr i gang med at skrive tysk stil.. Så skal jeg skrive "hendes søsters mand".. Er det så: Der Mann ihre Schwester? -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
Bogen Die Brücke
ForumindlægSpørgsmål til dem som underviser i tysk. Hvilket niveau vil I mene bogen Die Brücke ligger på ? (klassetrin) -
en sætning hjææælp !
ForumindlægHej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet". -
En som er vil hjælpe?
ForumindlægHej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde? -
Tegneserie
ForumindlægHej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-)
