Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18981 til 19000 af 77388
-
FSA???
ForumindlægEr der nogle som har været oppe i historie til FSA, eftersom det er blevet et eksamensfag? -
søgeknap??
ForumindlægHvor søger jeg på andre brugere? på forhånd tak! -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
medifag noter
ForumindlægHej, er der nogen der har nogen notater til mediefag, som de evt. vil dele? Hvis ja - så send dem venligst over min mail: [email protected] -
demokrati
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en samfundsfags opgave fra den. 22. maj 2006, der hedder "Demokrati" Jeg skal igang med, at lave opgave delopgave B, hvor at der i bilag B2, er to figurer men jeg synes figurerne er svære at tyde, efter de er blevet kopieret, så er der nogle der ved om det er mu... -
Hjæælp skal snart op til kemi
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundtlig kemi på C Niveau, og jeg skal have øvet på noget med mængdebregninger.. Er der ikke nogen der lige kunne give en lille forklaring på kemiske mængdeberegninger???? Ville være en stor hjælp -
Jeg er Dina
ForumindlægEr der muligvis nogen, der har nogle gode perspektiveringer til bogen "jeg er Dina" til noget old.? :-) -
En side uden spalter i et dokument med to spalter
ForumindlægJeg er ved at skrive et dokument i Latex, og jeg har to spalter. Jeg vil gerne have en indholdsfortegnelse uden spalter. Jeg ved ikke hvilken kommando jeg i første omgang bruger for at få de to spalter. Jeg har forsøgt med \begin{multicols}{1} lots of text \newpage \setcounter{tocdepth}{6} \t... -
Dansk
ForumindlægHej Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens ydre? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Indre? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Familie? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Bor? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens H... -
tjekke min aflevering?
ForumindlægNogen som ville tjekke min aflevering for små fejl osv ?.. -
Excel
ForumindlægNogen som kan hjælpe med at se om jeg har fejl i min blækregning som skal afleveres i morgen -
Hjælp til Plan
ForumindlægHejsa SP Jeg har brug for hjælp til en af mine andre opgavet der hænger sammen med mit forrige indlæg: Hjælp til opgave af smittespredning og Plan" Jeg skal beregne sandsynligheden for om, hvilket af land x, y og z, der har mest risiko for smittespredning og for ikke at få første gennembr... -
Projekt opgave
ForumindlægHej allesammen Vi er 3 piger der skal lave en projekt opgave, hvor overemnet er forandring. Vi ville hører om nogle af jer har nogle gode ideer til os??? Nogle undermener vi har tænkt på er: Forandring i sociale medier og forandring i ligestilling... har. i måske nogle bedre? -
inspiration til emnevalg - kemi-historie
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at vælge de fag jeg vil skrive i, når vi skal skrive SRP. Jeg er rimelig sikker på, at jeg vil vælge enten Kemi-Historie eller Kemi-fysik. Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig kan finde på et virkeligt interessant emne indenfor fagkombinationen. Hvis der er nogen d... -
naturvidenskab og humaniora - må man blande samfundsvidenskabelige metoder?
Forumindlægjeg har ifbm. med AT valgt faget historie og fysik hvilke jo beskæftiger sig med hhv. naturvidenskabelige metoder og humaniora. men jeg har fundet at jeg kan blande samfundsvidenskabelige metoder og se på sagen fra den vinkel (som nyt stof!) - men er det tilladt? -
DP Opgave
ForumindlægBevis at 72 går op i ethvert tal af formen (9^n) + 63 hvor n tilhører de naturlige tal. -
Hjælp!
ForumindlægHvis Et Tal Giver 7,9*10^15 og skal omregnet det til millarder er det så bare ikke at dividere tallet med 10^6 da 1 mia er 10^9 -
Er der nogen der kan hjælpe med sammensætning af fagkombination vedr. AT 2009?
ForumindlægHej, Jeg har gået og spekuleret på om det er muligt at skrive om Sparta og Athen, dvs. om Den Peloponnesiske Krig ml. Athen og Sparta/Korinth. En krig som varede 27 år fra 431 f.Kr. til 404 f.Kr. Et opgør mellem den demokratiske tradition i Athen og den aristokratisk-oligargiske styrefor... -
læseprøve
Forumindlægheeij.. Jeg har fået vide af min lærer, at vi skal have en TL-4 læseprøve på mandag. Det er til 9. klasse Er der nogen af jer der ved, hvilken typer opgavesæt der er i den og hvordan det foregår? er der svær? på forhånd ´tak -
søges matematik privat undervisning
ForumindlægJeg søger en matematiklærer, til min 15 års datter. Hun går i 9 klasse. Vi bor i Hvidovre. Jeg vil naturligvis betale for undervisningen. Mvh Lina e-mail: [email protected]
