Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 90566
-
Skifte fra STX til HF
ForumindlægHej SP Er der nogen som har erfaring omkring, hvordan det var at skifte fra STX (en naturvidenskabeliglinje) til HF. Eller bare nogle som kan fortælle, hvordan det er at gå på HF, eksaminer, fag osv.? Tak på forhånd. -
Spørgeskema
ForumindlægHej alle studerende på HHX, STX og HTX Vi har et lille spørgeskema som vi vil være glade hvis du vil svare på. Det er upersonligt og anonymt. Der er kun 4 afkrydsningsspørgsmål, så det tager 30 sekunder. Her er linket til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=fremtidig-uddannelse På forhånd ... -
Samfunds fags prøver
ForumindlægSkal til Samfunds fags mundligt prøver. Er der nogen der kan give gode råd. -
Radioaktivitet forsøg?
ForumindlægSkal lave forsøg med radioaktivitet, men ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave. Hvis I har nogle gode forsøg, så skriv forsøge samt materialer osv. -
Gamle >< Nye
ForumindlægHej Alle fysikfolk :) Jeg har lige brugt det meste af dagen på at regne nogle fysikopgaver igennem - jeg har primært regnet de vejledende sæt, som uvm har udgivet efter den nye reform. Der er selvfølgelig nogle af jer der sikkert har regnet dem igennem og regnet tidligere eksamenssæt fra den gam... -
Spørgsmål vedr. AT
ForumindlægMå man godt have bilag med? Jeg vil desuden værdsætte, hvis der er nogen, der gider at svare på denne tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=525474 -
Ritualer i buddhismen
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle, der ved noget om forskellige ritualer i buddhismen. Jeg har læst, at det er okay at få børn, hvis man ser det som en investering, men jeg tænkte på, om der var specielle traditioner gennem livet?, kristendommen har f.eks. dåb og konfirmation... Håber I fo... -
talepair
ForumindlægHvordan skal talepapiret laves -
Fedme - Teori og metode
ForumindlægSå er jeg som så mange andre i gang med AT!! Jeg forstår stadig ikke helt ideen bag AT og er meget forvirret.. Jeg har om fedme, og skriver i Biologi og Samfundsfag, og min problemstilling er om fedme er en epidemi! Der hvor er jeg så er gået i stå er ved Metode og Teori afsnittet.. Hvad pokker... -
Funktioner?
ForumindlægHej. jeg mangler lidt hjælp med denne opgave. Gødningsenheder x - Kornudbytte f(x) 0.....................300 50....................982 a) Beregn en forskrift for funktionen, b) Beregn det antal gødningsenheder, der fordobler kornudbyttet? på forhand tusinde tak -
OPGAVESÆT EnG B
Forumindlægskal til termin imorgen, og vil gerne øve på nogle sæts... noget som nogen ligger inde med ? -
terminsprøver
Forumindlægheyy .. der der nogen er ved, om man til 3.g-terminsprøver bruger gamle eksamenssæt, eller om det bliver nogen, som skoles lærer har lavet ? .. mvh mig -
binomial eks
Forumindlæghej vil i tjekke om, det jeg har lvet er rigtig fx slår et mønt hvor: n 10 = antal slag r= 6 antal succes for at slå plat p= 50% = 0,5 sandsynligheden for at få plat altså k(10,6) * 0,5 ^6 * (1-0,5)^10-6= ? binofordelling er det rigtig -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente... -
HJÆLP!! Analyse af "Blod Kærlighed" (Peter Adolphsen)
ForumindlægNogen der har en Analyse af Blodig Kærlighed? Ville være en kæmpe hjælp, hvis i kunne give et uddrag eller noget af analysen! :) (Eller måske bare hvad 2. Historien er/hvad meningen med den er? Altså den har en anden betydning en det der står på linjen) -
Hjælp til Kronik
ForumindlægHejsa. - hvad skal en kronik indeholde og hvordan skal man gribe den an? -
kronik? hjæælp
ForumindlægHej alle. jeg har fået en tekst som jeg skal argumentere for osv. Selvom jeg har været på nettet for at læse om kronik genren, har jeg stadig ikke forstået hvad man skal skrive i en kronik. jeg har skrevet de i teksten forskellige synsvinkler, samt en konklusion. i min indleding har jeg skrevet n... -
Engelsk årsprøve
ForumindlægHej! Jeg står og skal til engelsk årsprøve i næste uge, og vi har fået af vide, at der vil kommer det der "jumbled sentences" med, hvor vi skal sætte 2 historier sammen. Er der nogen der ved, hvor man kan træne det henne? -
Kristendom mundtlig - Hvor lang tid skal man fremlægge?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvor længe man skal fremlægge i kristendom mundtlig, nogle der har bedre styr på det end mig?
