Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 39570
-
noget med et andengradspolynomium
ForumindlægOpgave 9 i følgende sæthttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdfHints tak? -
Energi/bølger
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i fysik, og har brug for noter til energi og bølger. tak :) -
Noter til Peter Lyngaards Virksomhedøkonomi
ForumindlægHej. Søger nogle noter til virksomhedsøkonomi da jeg snart har eksamen, er der nogen der har nogle? -
Synopsis
ForumindlægJeg har brug for en simpel skabelon for en synopsis til eksamen, nogen der kan hjælpe? -
hjælpemidler
Forumindlæghey,er det tilladt at bruge hjælpemidler i fysik eksamen - 9.klasse?takker -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst? -
KYSTER
ForumindlægFluvialt, marint og glacialt??Hvad betyder det??Og hvad er kemisk og fysisk erosion??Eksamen i overmorgen.. hjælp bare lidt :)Takker -
Mundtlig mat A
ForumindlægHejEr der andre som kan trække vektorfunktioner til mundtlig eksamen?Hvis ja, hvad mener I så at man skal tale om? -
Internet analysemodel ?
ForumindlægNogle der evt. kan hjælpe med en internet analyse model ? - Skal bruges til eksamen . -
Fiskene i Nilen
ForumindlægNogle som kender noget til fiskene i Nilen af Herodot? Er på bar bund og skal til eksamen på onsdag... -
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
idrætsforum
Forumindlægkunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv. -
spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvordan præcist geografi eksamen foregår?Skal nemlig op på fredag!Tak -
DIG - Hvad kom du op i ?
ForumindlægHey..Jeg er lidt nysgerrig! Hvad kom i op i i dansk-eksamen?? Altså forfatter og tekst(novelle). -
ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov. -
Thermopylai
ForumindlægSlaget ved Thermopylai af Herodot. Er der nogle af jer, der har forslag til perspektivering? Skal til eksamen i morgen. -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
drivhuseffekten
ForumindlægHej en venlig derude der kan rette min nv rapport til eksamen? Det handler om drivhuseffekten -
Salg og Service
ForumindlægJeg vil gerne høre om der gik godt i Salg og service eksamen?.Jeg har brug for hjælp. -
molins model!!!
ForumindlægNogen der hurtigt kan forklare Molins model. skal op til samf. eksame i morgen :/
