Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19001 til 19020 af 77388
  • Flystyrtet, Øjenvidneberetning hjælp!!!

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe med at rette en stil for mig? Og eventuelt give kritik? Det ville være en kæmpe hjælp. Sender den over mail til personen. Går i 8. klasse, så gerne en i 9. eller over. 8. går også an. Har skrevet "flystyrtet" som øjenvidneberetning.
  • element??

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklarer en "lille" 9. klasse, hvad der sker rent teknisk, når man laver sit eget element, ved at bruge fx en Zn stang som - elektrode og Fe som + elektrode og putter dem ned i noget svovlsyre???
  • Sammentrækning af ord - Engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive en sangtekst (kreativt produkt til vores 9.-klasses projektopgave), hvor jeg skal bruge en sammentrækning af ordet "neither". Min far, som har hjulpet, kan ikke huske, hvordan man gør det. Har I nogen forslag? - Tak
  • terminsprøve?

    Forumindlæg
    hej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t...
  • perspektivering til De blå undulater af H. C Branner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en synopse til de blå undulater af H.C. branner, men jeg kan ikke rigtig finde noget jeg kan perspektivere teksten til. Er der nogen der har nogen forslag? Jeg går i 9 klasse
  • Eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Er der nogle som ved hvornår man får sine skriftelige eksamenskarakter oplyst? Jeg går i 9. Klasse og har lige været til skriftlig dansk i dag, hvornår kan jeg regne med at få min karakter?
  • Analysehjælp mod betaling!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er en pige i 9. klasse som snart skal op i mundtlig dansk. Jeg søger derfor en, som vil hjælpe mig. Jeg giver 125 kr i timen, og hjælpen skal forgå hjemme hos mig i Herlev. Skriv venligst for mere information. Hilsen Winnie
  • Projektopgave Rapport

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skal aflevere 9. klasses projektopgave i morgen, og jeg vil derfor spørge: Hvad skal der stå i en rapport? Hvad skal der stå i en konklution?Og jeg ved godt jeg skulle have hørt efter og jeg har søgt på google...:)
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg ville gerne træne mig op til terminsprøverne i 9 klasse og jeg kan ikke finde nogen af de FSA problemregning eksamenssæt. Kan i hjælpe mig med at finde nogen, og hvis i har i forvejen så bare sæt dem ned i kommentaren. Tak på forhånd .
  • Projektopgave om terrorisme HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej vi er 2 piger som har emnet Terrorisme i det store projekt i 99; klasse. Men vi har ingen anelse om hvordan / hvilke kreativt produkt vi kan lave om terror?? Nogen ideér?? Skal starte imorgen!
  • Produkt til projektopgave om genteknologi !

    Forumindlæg
    Jeg har 9. klasse projekt opgave. Mit emne er Genteknologi, hvor vi ligger mest vægt på gensplejsning & kloning.Jeg kan ikke finde på et produkt som er på originalt og rigtig godt !Jeg ville blive rigtig glad for nogle forslag !
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. klasse og skal have projektuge efter jul. Jeg vil høre om der er nogle af jer, som har nogle gode ideer til et emne - overemnet er "forme fremtiden". Jeg håber virkelig der er nogle, som vil hjælpe, jeg har ingen ideer :)
  • Opgave: hvilket emne?

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen.Jeg sidder og skal til at lave en 9. klasses biologi-opgave. Den skal være færdig den 7. marts.Mit problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal skrive om! Emnet er valgfrit - bare det holder sig inden for biologiens grænser.Har I nogle idéer? Kom med dem!-Badooo
  • projekt om "socialt udsatte"

    Forumindlæg
    hey der ude.....! Jeg er igang med 9 klasses projekt sammen med 3 andre og vi har om de socialt udsatte. Også ville jeg høre jer om hvad en socialt udsat er i jerse øjene eller om vi har "skæve eksistenser" og hvad sådan en er.... På forhånd tak Pede....
  • Projekt uge "Pigebander"

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger fra 9 klasse der har projekt uge. Vi har valgt at skrive om emnet "Pigebander" vi ville hører om der var nogen af jer der har en god ide til et product. På forhånd tak!
  • Er ikke sikker på, om jeg har lavet et essay

    Forumindlæg
    Hej, har skrevet et essay(håber jeg) Jeg er ikke sikker på, om det er et essay det, jeg har skrevet. Så er der en der har forstand på essays, der gider at fortælle mig om det går under definationen essay. Ps. hvilken karakter vil det få i forhold til 9. klasse? (se bort fra orden) På forh...
  • Spørgsmål til Essay?

    Forumindlæg
    Hej, har skrevet et essay(håber jeg) Jeg er ikke sikker på, om det er et essay det, jeg har skrevet. Så er der en der har forstand på essays, der gider at fortælle mig om det går under definationen essay. Ps. hvilken karakter vil det få i forhold til 9. klasse? (se bort fra orden) På forh...
  • Problemregning :(

    Forumindlæg
    Hej er desperat efter noget hjælp, jeg har lige fået 9 klasses afgangseksamens opgave fra MAJ-JUNI 1994 selvom jeg kun går i 8!!Har virkelig brug får hjælp. Oh! I kloge mennesker hjælp mig i disse besværlige stunder....På forhånd tak :)M.v.h alkymisten
  • Produkt til projektugen

    Forumindlæg
    Hej vi er 3 piger, der går i 9. klasse og har projektuge Vi har ret svært ved at finde på et produkt, vores enme er catfish (altså falske profiler på internettet) Vi meget desperate efter hjælp, så hjælp os tak :)))
  • Projektuge

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Vi går i 9. klasse, og har snart projektuge med overemnet "overgange" Vi har valgt emnet mobilens udvikling, med underemnet af de socialemedier. Vi er lige nu blanke for et proukt, så vi vil tilspørge jer om I har en ide. Tak på forhånd Sofia, Cille og Ditte