Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19021 til 19040 af 77388
-
Besvarelser af spørgeundersøgelse?
ForumindlægHej! Vi er 3 piger i 9. klasse, som i næste uge skal arbejde på et projekt om flygtninge i Danmark. Det kunne derfor være en stor hjælp hvis I ville besvare vores spørgeundersøgelse om emnet. Linket er: https://da.surveymonkey.com/r/HT9G28H Det tager få minutter og er selvfølgelig anonymt.... -
En god erindring?
ForumindlægHej! Jeg er en elev i 9. klasse, som lige har trukket "Erindring" som fordybelsesområde til mundtlig dansk afgangsprøve. Jeg skal selv finde en erindring, men jeg er lidt tvivl om hvilken jeg skal vælge. Nogle, der har et godt forslag til en god dansk erindring og hvad jeg evt. skal ... -
Nogle idéer til avistekster?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har trukket avistekster til mundtlig dansk i 9. Klasse. Er der muligvis nogen af jer, der kender en god tekst jeg kan analysere til afgangsprøven? Fortsat god dag. -
Mundtlig dansk - Ondskab
ForumindlægJeg har trukket 9;Ondskab9; til min dansk afgangsprøve i 9. klasse. Jeg mangler en god tekst om ondskab, så jeg ville høre om der er nogen som har et eller flere gode forslag? Jeg er åben over for alle teksttyper, og det må gerne være lidt udfordrende! :) -
analyse af layout og komposition
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til afgangsprøve i dansk 9. klasse. jeg har trukket sagprosa, og vil derfor vide, om nogen af jer eventuelt har en god skabelon til, at analysere layout og komposition af en artikel? -
Vil i rette?
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at rette min mat aflevering igennem? (9. klasse niveau) Hvis en af jeg har mulighed for dette, så giv mig jeres mail, så jeg kan sende opgaverne og afleveringen! På forhånd mange tak! -
Forsøg om salte hjælp
ForumindlægVi mangler nogle gode forsøg om salte til 9. klasse afgangsprøve. Vi ved ik så meget om salt så gerne ikke for svært. Kan nogen hjælpe os i vores nød? vh. Thea og Julie -
Raftehegn af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægHey alle, Jeg står og er i gang med min 9. klasses danskeksamen og har valgt at perspektivere til Raftehegn. Mit problem er dog at jeg ikke kan finde min tekst og kan ikke finde på teksten. Er der nogen der ligger inden med et link? -
Industrialiseringen i Danmark
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om industrialiseringen i danmark ? For går kun i 9 klasse og nogle af de hjemmesider, jeg har været inde og kigge på, står der det er for 2 og 3g9;er. Så hvis der er nogen, der har lavet en opgave om det, som jeg kunne læse, så jeg kan komme lidt igang, ville v... -
vil i gerne give nogle kommentar
Forumindlægspørgesmålet lyder skriv den personlige erindring med titlen " på barndommens vinger" hva synes i om den..... det er en 9 klasses afgangsprøve maj-juni 2005 skriv hurtigts muligt plzzzzzzz taak -
Organisationer med 4-6 måneders program
ForumindlægHej, Jeg er en pige på 15 år som går i 9. Klasse. Jeg vil rigtig gerne på et udvekslingsophold til Sydkorea. Er der nogen der kender organisationer med et halvårsprogram, 5 måneders program eller 4 måneders program, som går til Sydkorea? Det er min store drøm. -
privatlærer
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected] -
Lektierhjælper!
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! -
matematik
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected] -
matematik
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected] -
VIGTIG OPGAVE!!! HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!
ForumindlægHej.. Jeg går i 9 klasse , og skal lave en projektopgave om global opvarming og co2. MEN jeg ved bare ikke hvad mit produkt skal være? Er der nogen der har nogle ideer vil jeg meget gerne høre dem? for jeg er total blank! -
hjælp
ForumindlægHjælp skal oppe til fransk fsa i 9 klasse har brug for nogle ekstra tekster som jeg kan læse og lave referat af min lærer siger at han ikke har flerer bare sæt links til tekster på 9.klasse niveau mvh, moha2100 -
FSA Matematik regnesæt
ForumindlægJeg søger efter en matematikregnesæt fra FSA for 9 eller 10 klasse. Det må meget gerne være en indscannet version. Er det en som ligger inde med en sæt, som indeholder blækregning(det hed det i gamle dage) eller færdighedsregning eller begge, så vil jeg meget gerne modtage dem. Er der én kan hjæl... -
Elektromagnetisme svær..
Forumindlæger på bar bund med hensyn til elektromagnetisme forsøg. har kun 2 som jeg kan alve.. induktionsstrømmens afhængighed og en transfomer som kan omdanne 2volt til 4 volt.. andre ideer? 9. klasse.. -
hjæææælp mig tysklands kultur
ForumindlægHey folks. Jeg er i gang med et projekt her i 9 klasse. Jeg skal have om tysklands kultur, hvor jeg skal finde noget om kønsroller og familie former fra 1800 frem til nu i tysland. har i nogen ideer til hvad man kan skrive?
