Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19041 til 19060 af 41162
-
spørgeskema
ForumindlægHej med jer Min studiegruppe og jeg er igang med at skrive et eksamensprojekt , der omhandler genbrug af mobiltelefoner og vi ville værdsætte, hvis i besvaret vores spørgeskema om brugte telefoner. Det er helt anonymt og tager kun et lille øjeblik, tak på forhånd. https://www.survey-xact.dk/... -
Jean-Jacques Rousseau
ForumindlægHvad blev Rousseau kendt for? Han havde jo mange holdninger om ting, men hvad var hans ¨mærkesag¨, og hvad gik den ud på? -
1.verdenskrig
ForumindlægHej :) Opstil de 5 vigtigste grunde til at 1.verdenskrig begyndte ??? tak :) -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Linje eller linie?
ForumindlægJeg har længe undret mig over denne her spørgsmål: Hedder det linje eller linie? Nogle gange ser jeg at det staves linje. Andre gange ser den staves linie. Hvordan staves det rigtigt? -
Filtrering
ForumindlægJeg har kigger lidt rundt på nettet og her på studieportalen, men jeg kan desværre ikke finde noget om filtrering. Så jeg tænkte på om i kendte nogle sider, eller kunne fortælle lidt om det. Jeg ved at det bruges til at skille et stof og en væske ad. Den eneste side jeg har fundet noget på, er... -
Opgave om iran
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Iran. Opgaven skal bl.a. indeholde: Kort historisk afsnit,. Beskrivelse af naturområder, som bl.a. Bjerge, ørken,skov, hav og vulkanisme. Evt. selvstændighed fra kolonimagt. Beskrivelse af hvordan klimaet er? Hvilken klimazone ligger landet/regionen i? Erhvervsfo... -
Jura
ForumindlægHej alle, Hvilke andre steder end KU kan man læse Jura? og hvad er adgangskravet? mvh Mia -
"Få"?
ForumindlægHvordan siger man "få"? Jeg tror ikke det er bekommen, da det ikke giver mening: Jeg får det dårligt, når jeg tænker på (...) Nogen der kunne hjælpe med sætningen... -
Designer babies
ForumindlægJeg skriver om designer babies i Engelsk & biologi i AT. Jeg vil gerne lave en retorisk analyse aaf noget engelsk materiale omkring de religiøse samfunds syn på designer babies, men kan ikke rigtigt finde nogle artikler, taler etc. håber der er nogle der måske har en idé om hvor jeg kan finde... -
Økonomi
ForumindlægHej, en som kan hjælpe mig med mine sidste spørgsmål som jeg sipelthen ikke kan finde ud af: (model er vedhæftet) - hældningskoefficienten? - hvad ville fremtiden være hvis udviklingen fortsætter? I korte træk skal jeg forklare hvad denne figur vil medfører til... det ville gøre mig meget gla... -
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
Afslutter gym
ForumindlægHvor meget for skolen for hver enkelt elev som har fuldfort sin studentereksamen/ afsluttet gymnasiet ? -
AT - Politikernes selviscenesættelse i bestræbelserne på at forsvare Danmarks engagement i Afghanistan.
ForumindlægNogen som har ideer til information såvel som litteratur og artikler til belysning af emnet? -
Fodnotepolitikken - hjæææælp!
ForumindlægEr der en der kan foreklare mig i korte træk hvad fodnotepolitikken er? Jeg har læst mig frem til at forudsætningen for det var NATOs dobbeltbeslutning. Men jeg er ikke helt sikker på hvad fodnotepolitikken gik ud på. Er der en der vil hjælpe? -
nemme og hurtige spørgsmål- please ik ignorre
Forumindlæghvis et vandkraft er ligeså effektivt som et kulkraftværk, hvor mange procent af vandets energi bliver så til strøm eller varme ? hvad kan vi gøre for at generatoren giver en stærkere strøm ? -
Antal Ansøgninger?
ForumindlægHej Kan jeg slippe afsted med kun at sende 1 ansøgning? eller er det vildt dumt? -
Nysgerrighed:)))
ForumindlægHej, jeg har spekuleret meget over hvordan eksamerne foregår i 9. jeg ved jeg skrev et indlæg om dette emne før, men jeg fik kun vide hvordan det foregik i engelsk eksamen. Så kan i fortælle mig hvordan det foregår, altså skal man tr&... -
Danmarks forhold til hertugdømmerne
Forumindlægnogen som kan fortælle om Danmarks forhold til hertugdømmerne ? altså tænker hertugdømmerne er slesvig holsten, men forstår ikke helt danmarks forhold til dem? håber i kan give mig en god forklaring på forhånd tak -
Hjælp !!
ForumindlægHvor kan man finde regler om at 10. klasse er valgfrit i DK ? det haster!! Jeg skal bruge nogle dokumenter om dette for at kunne for lov til at studier i udlandet.
