Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19041 til 19060 af 52987
  • COMO AQUA PARA CHOCOLATE

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • TACONES LEJARNOS

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • Anny Holmgaard - Cubanos

    Forumindlæg
    Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst?
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • HABLA CON ELLA - ALMODÓVAR

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • Staten -hjælp

    Forumindlæg
    Er der virkelig ingen notater til Staten?er der nogen der har nogle notater til statens 2. 4. og 7. bog..Er der nogen der grundlæggende kan sige de vigtigste ting man skal kunne i Staten.håber I vil hjælpe
  • la lengua de las mariposas

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har nogle gode noter eller bare et eller andet om la lengua de las mariposas. Synes bare teksten er svær. Håber virkelig der er nogen, der har noget til teksten. tak!
  • Halogener- uorganisk kemi

    Forumindlæg
    Er der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog...
  • Genetik og arvelighedslære

    Forumindlæg
    HejEr der ikke nogen der har nogen gode notater til dette emne? jeg er virkelig helt lost!! Det er det emne jeg aner mindst om :(Håber der er nogen der vil hjælpe.MvH Rikke
  • Hvad er forskellen på en hovedsætning og en bisætning?

    Forumindlæg
    Det lyder banalt, men jeg har alligevel ikke styr på hvordan man kender forskel, og det skal jeg have til latin eksamenen 14/06.Så hvis du ved det må du virkelig gerne skrive et indlæg!VHSarah
  • LSD

    Forumindlæg
    Hej allesammen. jeg har virkelig brug for jeres hjælp i dag til følgende spørgsmål: • Hvad er karakteristisk ved LSD? • Hvordan fungerer LSD i kroppen? Håber meget på svar i dag, da jeg skal bruge det her og nu :)
  • reduktion

    Forumindlæg
    argh jeg har fået denne opgave stillet og kan virkelige ikke finde ud af det. har prøvet alt. 4a^2 - 4ab + b^2 / 4a - 2b pls hjælp!!! på forhånd tak.
  • DANSK Stil - HASTER (rettelse) pleas

    Forumindlæg
    hej er der nogen som har tid til at rette min dansk stil( eller kronik ) som det nu er, jeg har vedhæftet den , den skal afleveres imorgen og jeg har gjort mit bedste, vil virkelig gerne være taknemmelig for det. 1000 tak!
  • Perspektivering - Tværfaglig

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan kan jeg perspektivere ytringsfrihed (tysk/dansk) til racisme? Evt. Et eksempel på ideer til perspektivering, altså hvad jeg kan komme ind på? Ville virkelig hjælpe mig videre! På forhånd, tak!
  • Et garanteret nemt spørgsmål...

    Forumindlæg
    Når man skal finde en afvigelse...Er det ikke differencen divideret med det som det var før?Jeg har 2 tal...3,63 og 2,5er det så ikke:(3,63-2,5) / 3,63 * 100 = svaret?Eller er det 2,5 der skal divideres med.Kunne virkelig godt bruge et svar nu...
  • konstant????

    Forumindlæg
    Hej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak
  • martin luther king

    Forumindlæg
    hej alle. sidder med en opgave om martin luther king hvor jeg skal skrive notater til "free at last", men er under tidspres til eksamen så håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:)
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, som kan fortælle mig om enzymer? Hvad det er helt præcist, og hvordan de virker som katalysatorer? Forstår ikke helt det med, at de som katalysatorer sænker aktiveringsenergien for en kemisk reaktion og derved øger reaktionshastigheden? Hvad er aktiveringsenergien og reaktionsh...
  • Logistiskvækst bevis

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde beviset for det logistiske vækst model? Jeg har virkelig brug for det.. Jeg har intet kendksab til det, eller differentialligninger.. Jeg forstår det ikke. Hjælp.. :/