Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19041 til 19060 af 179352
-
Isolering af y=b*a^x
ForumindlægHvordan isolerer jeg x i denne formel? -
at finde a ved tangents ligning
Forumindlægf(x)=2x^2-5x+6 (2,f(2)) at bestemme tangentens ligning. 2 sættes ind i f og giver =4 så f(x)=4 og x=2 a=? skal man sige f `(x)=4x-5 sætte x værdi ind =2 f `(x)=4*2-5 =3 er det rigtig at a=3 ? -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
Mangler bog til eksamen!
ForumindlægHejJeg skal op i mundtlig engelsk. Mit store problem er imidlertid at én af de bøger, hvori nogle af eksamensteksterne står i, er udlånt på biblioteket.Jeg har ikke kunne finde nogen jeg kunne få kopi af, så hvad gør jeg. Der er tale om bogen "Born in the USA", Mathiassen & Nielsen, Fu... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
B-niveau eksamen
ForumindlægHej folkens... :) Jeg skal op kemi B-niveau på mandag... Og er ret i tvivl om hvordan eksamenen forløber, og hvor meget man kan nå inde i forberedelse? Nogen der før har været oppe i kemi, som kan hjælp mig med dette? På forhånd tak :D -
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
Blod og blodtyper - eksamens spørgsmål.
ForumindlægJeg har lige nogle spørgsmål som nogle klogere hoveder muligvis kan hjælpe mig med. Det omhandler blod transfusion til fostre der er rhesus-positive og anti-d indsprøjtning til kvinder der er rhesusnegative og har båret et barn der er rhesus-positivt. Først og fremmest har jeg brug for lidt viden... -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-) -
HJÆLP KRISTENDOMSKUNDSKAB EKSAMEN : verdensreligioner
Forumindlæghej alle samme. jeg har trukket emnet verdensreligioner men ved ikke hvad mit underemne kan være. Jeg skal lave en problemstilling hvilket ikke er det samme som en problemformulering. Har i nogle ideer hvad det kunne være? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
Jordens Alder (Eksamen)
ForumindlægJeg skal snart op i noget som hedder AT. Vi er delt i grupper, og hver gruppe medlem har 8 min til at fortælle om sit emne. Vi har alle overemnet "Jordens Alder" og jeg skal fortælle om hvordan man bestemmte jordens alder ved "afkøling af kugler" dengang OG hvorfor dette ikke ... -
Fysik eksamen HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægHej... Jeg skal til fysikeksamen om et par dage (folkeskole) og jeg skal bruge noget hjælp. :'( Er det en god idé at lave sin disposition hjemmefra eller..? Please hjælp... -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ...
