Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 34487
-
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
Arbejdssætningen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd! -
Minamata-katastrofen
ForumindlægHej jeg har arbejdet med Minamata-katastrofen i AT, og jeg skal til eksamen på mandag, men føler ikke at jeg har godt styr på det. Så tænkte om der var andre som havde arbejdet med det emne? På forhånd tak. -
Fotoelektrisk effekt og røntgen
ForumindlægHvilken sammenhæng har fotoelektrisk effekt og røntgen stråling? Jeg er i gang med at lave dispositioner til min eksamen og kan ikke rigtigt finde noget nogen steder på nettet. -
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig. -
Kemi årsprøve, Forberedelse
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi årsprøve i morgen og ville høre, om I kunne komme med nogle tips til hvilke opgaver der kunne komme i opgavesættet? Altså hvilke der typisk forekommer til eksamen osv. På forhånd tak. -
Søren Kierkegaard
ForumindlægHej jeg har trukket Filosoffer og tænkere til kristedoms eksamen. Jegh har tænkt på at tage Søren Kierkegaard. Hvilke ting kunne jeg så undersøge? Og jeg ved ikke helt rigtigt hvad det er, jeg skal. -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
Eksponentiel funktion (finde x)
ForumindlægTil skriftlig matematik eksamen. når man skal finde x i en eksponentiel funktion, skal man så skrive hele regningen ud. eller kan man nøjes med at skrive: x = log(y/b) / log(a) -
Forklaring til udregninger
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at læse til skriftlig matematik b eksamen, og falder over denne opgave fra et tidligere eksamenssæt (vedhæftede billede). En der kan hjælpe med forklaringerne? -
Det sure det salte det basiske
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe? -
Holger Drachmann, Bjørn Sivertsens brude færd
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder og skal til eksamen her om nogle dage og kan virkelig ikke finde noget med Bjørns brudefærd, så ville høre om i havde nogle gode links eller noget i den retning jeg kunne bruge tak på forhånd :) -
meget hurtig spørgsmål!
ForumindlægHej SP Jeg vil høre om det vil være forkert at bruge en verbalomskrivning i denne sætning: Karen og jeg taler med hende i aften? til eksamen har jeg nemlig brugt va + a + infinitiv ? -
Kortfilmen "Kuppet"
ForumindlægHej All :-) Jeg skal snart op til eksamen i dansk, og jeg skal analysere en kortfilm der hedder Kuppet. Er der nogen af jer som har analyseret og arbejdet med den? Så må i meget gerne lige skrive :-) -
TI-89 sælges.. 800kr.
ForumindlægJeg har en TI-89 titanium til salg.. med ledning cd og manual.. den virker fint.. har lige bestået eksamen så skal ikke bruge den mere.. Prisen er 800 kr.. skriv til min mail for billeder og salgsinfo: [email protected] -
Engelsk B - 24 times eksamenshjælp?
ForumindlægHej jeg søger en som privat kan hjælpe med 24 times eksamen i engelsb B, nu på osndag, det med afbetaling kan vi finde ud af sammen. Håber at hører fra en som læser faget. -
Sociologi C begreber
ForumindlægJeg skal op til eksamen i samfundsfag lige om hjørnet, og jeg mangler en masse begreber omkring sociologi C. Det ville være skønt hvis der var nogen der sad inde med en masse noter omkring emnet. -
JYSK (Salg & Service, niveau C) anyone?
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen herfra der ligger inde med nedenstående opgave? Casebaseret eksamen (fra 2005) Salg & Service Niveau C I såfald vil jeg meget gerne høre fra dig :) -
Beregn ligevægtskonstanten
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med opgave d) i det vedhæftede billede. Hvilken formel skal jeg bruge? Opgaven er fra kemi-eksamen i år d. 24 maj (tror jeg det var). Tak på forhånd. -
FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!
ForumindlægHej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!!
