Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19041 til 19060 af 27085
-
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
rettelser
ForumindlægHej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-) -
rettelse!
ForumindlægEr der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :) -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak -
Hjæææælp....
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen -
Ved at
ForumindlægHvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive -
analyse af Der Ausreisser
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af den tyske tekst Der Ausreisser af Peter Härtling? eller ligne der kan hjælpe? -
AT - Rejsen
ForumindlægHej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :) -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?
ForumindlægJeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk? -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu. -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak. -
eksamen imorgen
ForumindlægHey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :) -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
Grammatikpapir?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp!
