Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19061 til 19080 af 156873
-
Projektuge - computerspilsafhængighed
ForumindlægHej vi har om "I forandring" med underemnet computerspilsafhængighed og der har vi i år fokus på produkket. Vi har ikke fundet et produkt endnu og vi kan ikke nå at skifte emne, så jeg ville høre om I kunne hjælpe med at finde på et produkt. Hold endelig ikke tilbage hvis du har en idé.... -
Nogen der har en god ide??
ForumindlægHmm..hej er der nogen der har læst en fantastisk bog de ville anbefale???? -
1g skr. matematik
ForumindlægHej!Jeg mangler et sted hvor jeg kan hente gamle 1g-matematik årsprøver ned.. Nogen som evt. ved hvor, så skriv tak. -
Irakkrigen og Bush
ForumindlægHvor meget indflydelse havde Bush på pressen under Irakkrigen? og omvendt? -
noget med kildekritik..
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt med dette spørgsmål? Hvordan er det at man går ind og kigger på kilder? Altså her snakkes om kildekritik. -
Hvad er en stil?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en stil i dansk, men jeg ved ikke hvad min lærer mener. Hvad er en stil? Hvordan skriver jeg en? Hvad skal en stil bruge, hvordan skal den være opbygget, osv. Vi skal skrive en stil om "pinlige forældre". Hvad skal jeg gøre? -
Mht. Matematik B. Eksamen
ForumindlægGod aften alle:) Jeg ville bare lige høre til, om der er nogen der ved, om man kan tag matematik B. Eksamen Om på et turbokursus i sommerferien, hvis jeg dumper nu her første gang? Må man det hvis man opfylder pensumet? Og er det så en ny udarbejdet ... -
Hvad gøre det ved teksten at den IKKE er opdelt i kapitler?
ForumindlægSom overskriften siger; Hvad gøre det ved teksten, at den IKKE er opdelt i kapitler? eks. Den svære toer af Lone Aburas hjælp?! -
kemieksamen
ForumindlægHej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5. -
STX Matematik B maj 2009
ForumindlægHej :-) Er der nogen der ligger inde med dette eksamenssæt? Eller måske bare dele af det? På forhånd tak. -
rettelse af tysk
ForumindlægNogle, som kan hjælpe mig med, at rette mit tysk? -
Udregning af ligning
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2 -
Reduktion
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal regne den ud eller hvad det bliver, er der nogen der vil hjælpe mig? Her er reduktonen: 8x - (3x-5x) + 2 (x - 6x) Jeg håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak :D -
Ekspotentielle funktioner
ForumindlægHej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i MAT B imorgen.. Jeg kigger på eksamensspørgsmålet om ekspotentielle funktioner, hvor man bl.a. skal komme med nogle eksempler fra hverdagen der opfører sig "eksponentielt".. Er der nogle af jer, der har et eksempel og udregningen af det, som jeg k... -
AT / SRP
ForumindlægHej Hvad er forskellen på AT og SRP/SRO -
SRO ... hvad skal man efter den er skrevet
ForumindlægHvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så? -
Nominel opsparing
ForumindlægJeg skal bruge en definition på nominel opsparing, er lost. Nogen der gider hjælpe? - Fanny -
Definition på n
ForumindlægHej, jeg sidder med den her opgave. Jeg kan ikke lige finde ud af hvad n er for en størrelse. Der står blot n=12/0,4 Er der nogen der ud fra opgaven kan fortælle mig hvad n er. -
Slaget ved Thermopylæ
ForumindlægEr der blevet skrevet opgaver, som for eksempel HO eller andre større opgaver, om det legendariske slag ved thermopylæ, som man kan finde nogle steder på nettet eller her? -
rævefabler
Forumindlægder er vel ikke nogen der ligger inde med en opgave om dansk litterær om rævefabler som de vil dele, så den kan tage plads som inspirations til en større opgave?
