Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 34519
  • Vind

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder til 24 timers eksamen og vil gerne vide, hvorfor det blæser mere om vinteren? Hvis der lige er en, som kan give en hurtigt (nem/overskuelig) forklaring. På forhånd tak!
  • Eksamensspørgsmål: Forskel på median og middelværdi? Hjælp :)

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen imorgen og har kun ét problem. Der er et spørgsmål der lyder sådan: Hvad er forskellen på median og middelværdi? (Statistik) Den kan jeg sgu ikke rigtigt gennemskue :( ?
  • Søren Kierkegaard

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket Filosoffer og tænkere til kristedoms eksamen. Jegh har tænkt på at tage Søren Kierkegaard. Hvilke ting kunne jeg så undersøge? Og jeg ved ikke helt rigtigt hvad det er, jeg skal.
  • Ernst og lyset - Mobilens betydning

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at forberede mig til eksamen i morgen. Skal op i kortfilmen "Ernst og lyset". Er der ikke en der vil forklare hvad rekvisitten(mobiltelefonen) har af betydning i filmen? På forhånd tak! /Simon
  • Hjælp ang. velfærdsstaten

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder til eksamen og har fået en tekst omkring velfærdstaten. et af spørgsmålene er: Diskuter hvorvidt den danske velfærdsstatsmodel har ændret sig under den siddende regering Kan i hjælpe lidt?
  • Isotopkort/nuklidkort

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen på torsdag, og jeg har stadigvæk ikke helt forstået nuklidkortets opbygning? Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig, det ville være så rart! På forhånd tak :-)
  • eksamner

    Forumindlæg
    hey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ??
  • problemstillinger? national identitet

    Forumindlæg
    Jeg skal til historie eksamen i morgen, men har virkelig svært ved at finde problemstillinger inden for mit emne som lyder "National identitet". Nogen der kan hjælpe?
  • Kobber(i)oxid i bundmaling!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til kemi eksamen, og jeg skal forklare hvorfor bundmaling der indeholder kobber(I)oxid, er velegnet til glasfiberbåde, men ikke til aluminiumsbåde. Nogle der kan hjælpe? :) //Andreas
  • Kulturmøder - Islam og Vesten

    Forumindlæg
    Har trukket kulturmøder, islam og vesten i min 24 timers forberedelses historie eksamen. Nogle med nogle kreative inputs til eventuelle problemstillinger, jeg er helt blank
  • Løn som (im)materiel gode??

    Forumindlæg
    Halløj, Sidder lige og læser lidt op til eksamen, og blev lidt tvivl - anser man løn (som i penge) som en materiel eller immateriel gode? Eller kan man slet ikke karakterisere det som en gode?? Tak for hjælpen.
  • Forklaring til udregninger

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at læse til skriftlig matematik b eksamen, og falder over denne opgave fra et tidligere eksamenssæt (vedhæftede billede). En der kan hjælpe med forklaringerne?
  • Hvad er gammel dansk lyrik????

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er igang med at forberede mig, på dansk eksamen. Og er i gang med at svare på hvad gammel dansk lyrik er. Nu kan jeg rigtig godt bruge jeres hjælp, fordi jeg aner faktisk ikke hvad det er?
  • Hvor meget bør et referat være på tysk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til tysk eksamen i morgen, tysk mundtlig på B niveau. og til del 2 den med 24 timers, hvor meget bør man referere? Give et resume? Hvor mange linjer?
  • Forberedelse til Teknikfag (Design og produktion)

    Forumindlæg
    Hej alle.. Har i nogle gode råd til forberedelse til mundtlige eksamen i Teknik (D&P) A? Samt gerne en opstilling til, hvordan jeg skal fremlægge det, eller hvordan i har gjort. Mvh
  • Analyse af "Sat ud"

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :)
  • Defferentialkvotienten for en lineær funktion

    Forumindlæg
    Heeej... Jeg skal snart til eksamen, og på mit eksamensspørgsmål har jeg et spørgsmål der lyder således: Redegør for differentialkvotienten for en lineære funktion. Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe spørgmsålet ind:( HJÆLPPP::: !
  • hej

    Forumindlæg
    jeg har eksam på mandag og har brug for deres hjælp. vi skulle beregne diffrential af f(x)=ln(2x^2)+4x plz sige til mig hvordan i har regnet. tak
  • TI-89 sælges.. 800kr.

    Forumindlæg
    Jeg har en TI-89 titanium til salg.. med ledning cd og manual.. den virker fint.. har lige bestået eksamen så skal ikke bruge den mere.. Prisen er 800 kr.. skriv til min mail for billeder og salgsinfo: [email protected]
  • JYSK (Salg & Service, niveau C) anyone?

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen herfra der ligger inde med nedenstående opgave? Casebaseret eksamen (fra 2005) Salg & Service Niveau C I såfald vil jeg meget gerne høre fra dig :)