Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19081 til 19100 af 34519
-
JEG VIL GØRE ALT FOR AT FÅ FAT I POWERPOINTS OM ALLE PERIODER!!!
ForumindlægEr der nogen som har noget som kan hjælpe mig til mundtlig dansk eksamen!! Nogen som har noget til: - Nyeste tid - Danmark 1950-1973 - Sprog og kommunikation - Mellemkrigstid - Litteraturhistorie - Migrations og kulturmøder!! -
Sociologi C begreber
ForumindlægJeg skal op til eksamen i samfundsfag lige om hjørnet, og jeg mangler en masse begreber omkring sociologi C. Det ville være skønt hvis der var nogen der sad inde med en masse noter omkring emnet. -
Engelsk B - 24 times eksamenshjælp?
ForumindlægHej jeg søger en som privat kan hjælpe med 24 times eksamen i engelsb B, nu på osndag, det med afbetaling kan vi finde ud af sammen. Håber at hører fra en som læser faget. -
Mundtlig samfundsfag - taletid
ForumindlægHej, Jeg sidder og bliver pludselig i tvivl om hvorvidt man skal tale i 10 eller 15 min. til den mundtlige eksamen i samfundsfag, så jeg håbede på at nogen herinde vidste noget om det. På forhånd tak :-) -
Beregn ligevægtskonstanten
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med opgave d) i det vedhæftede billede. Hvilken formel skal jeg bruge? Opgaven er fra kemi-eksamen i år d. 24 maj (tror jeg det var). Tak på forhånd. -
Ret tysk
ForumindlægSøger en som er god til at rette tysk, da jeg gerne vil have rettet lidt i det jeg skal sige til min tysk eksamen på onsdag så det bliver mere grammatisk korrekt? skriv hvis i vil :) -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere til en anden tekst, til sin dansk eksamen, hvad skal man så sige?? Skal man sige ''Jeg har valgt at perspektivere til ..... fordi .....'' eller hvad skal man? HJÆLP TAK! SKAL OP IMORGEN :-( -
matematik A - mundtlig - Spørgsmål om potensfunktion.
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til mundtlig eksamen her snart. Og der er et spg. som jeg har lidt brug for. Overskrift: Potensfunktion Spørgsmål: Gør rede for hvordan man kan finde monotoniforholdene. Er der en bestem metode ved potensfunktioner? -
diff.ligning
Forumindlægeksamens spørgsmålet lyder sådan her Differentialligninger : 5) Redegør for løsning af differentialligninger af formen . dy/dx +f(x)*y=g(x) nogen der kan hjælpe?????? -
Firmaportræt
ForumindlægHvordan laver man et firmaportræt? Jeg har fået til opgave at lave et firmaportræt til eksamen. Men jeg aner bare ikke hvordan jeg gør! Vi har ikke fået noget af vide om det.. Har iøvrigt ECCO som firma -
Biolgi spørgsmål
ForumindlægHåber at nogen kan give mig et konkret svar på dette spørgsmål da jeg sidder midt i en 24-timers eksamen i biologi: Hvad menes der med KVÆLSTOFGØDNING? - hvad hører under dette? -
Varmeenergi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i varmeenergi. Jeg ved nogenlunde hvad det går ud på, men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal komme ind på udover hvad varmeenergi er, og nyttevirkning. Har I nogle ideér? På forhånd tak. -
Ryggens holdning
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal op til Idræts eksamen på torsdag, og er i gang med at forbedre mig. Jeg faldt derfor over dette spørgsmål: Hvordan er rygradens stilling i retstilling - hvilket jeg ikke helt ved hvordan jeg skal svare! -
Motiv, tema i nattergalen af H.C.Andersen
ForumindlægHey gutter, skal op til eksamen imorgen, men kan ikke rigtig komme igang med Motiv og tema af nattergalen. Har budskab og tolkningen på plads, men motiv og tema driller... Help? -
matematik mundligt
ForumindlægHej :) jeg skal til matematik mundligt eksamen imorgen og jeg har fået nogen spørgsmål som jeg skal besvare :) er der nogen der har lidt tid til at hjælpe mig lidt? :) spørgsmålene er om: polynomier, trigonometri og differentialregning. tak på forhånd :) -
Potentiel energi
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op til fysik B mundtlig eksamen. Herunder skal jeg fortælle om potentiel energi og dens formel, samt redegøre for, hvor formlen stammer fra. Er der nogle der kan hjælpe med det? -
Kulstofskredsløbet???
ForumindlægHej jeg skal op til ng eksamen imorgen oh jeg har problemer med at forstå Kulstofskredsløbet kan nogen redegøre det og forklare hvad dens betydning er? Tak på forhånd -
Analysemodel til biologi
ForumindlægJeg skal til eksamen i biologi, og skal analysere nogle artikler med henblik på det biologiske relavante indhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en analysemodel for biologi? Hvordan analyserer man en artikel med biologi-briller?
