Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19081 til 19100 af 104934
  • Gm(NADH)

    Forumindlæg
    hejza! Hvordan slår man Gm(NADH) op i en datadog, og evt er der nogen der er så venlige at fortælle mig, hvad den er?
  • Et spørgsmål!

    Forumindlæg
    Er der nogle steder hvor man kan oversætte fra eng til dansk eller omvendt?
  • Regneforskrift

    Forumindlæg
    Vil noen så være så venlig at hjælpe mig med en regneforskrift til hver af funktionerne her?!:1: (0,1)-(4,2) og2: (0,3)-(4,38)
  • case study 3

    Forumindlæg
    jeg går på teknisk skole og jeg behøver case study 3, er der nogle der har det
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der har et par guldkorn til en tekst af Henrik Dahl, der hedder "døden er et vilkår" fra eksamenssættet i dansk august 2002.
  • SA-hjælp!

    Forumindlæg
    C) Der ønskes en diskussion af fordele og ulemper ved høje mindste lønninger i forhold til at få flere ind på arbejdsmarkedEr der ikke nogle kloge-hoveder, som kan hjælpe mig lidt på vej med dette spørgsmål?"Tusind tak!"
  • foton

    Forumindlæg
    en foton hvilken slags stråling udsendes den ved???udsendes den hver gang der sker et henfald??
  • cellen

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der en der kan fortælle mig om cellemembranens opbygning, og om hvordan ilt transporteres fra alveolerne og over i blodet? :-)
  • Fransk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har mistet min skoletaske - hvor mine franskordbøger lå i - og har derfor desperat brug for hjælp.\nPå forhånd TAK!\n\nTysker, franskmand, katolik, protestant, jøde...Nationalitet og trosretning er i høj grad med til at tegne et billed af hvores identitet. Idet man har en bestemt nationa...
  • SSO: Brug af bilag

    Forumindlæg
    Har efterhånden færdigskrevet min opgave, men mangler lige et par detaljerHar i min opgave brugt tal fra fx. OECD, hvis jeg skal forklare, hvad oecd er, skal det så hører til bilag?På forhånd tak
  • excitationsfrekvens

    Forumindlæg
    Hej,Jeg er meget i tvivl om hvordan excitationsfrekvens defineres samt hvad denne afhænger af!Håber der er en der kan oplyse migvhSimon
  • SSo... og hjælp til denne.

    Forumindlæg
    Jeg fik min opgave tilbage med en karakter, jeg ikke rigtig kunne forstå. Er der nogen med forstand på dette, der har lyst til at læse den og sige, om jeg burde klage eller være glad for karakteren 8 (plejer at ligge på 9 - 10).Mvh. Mig
  • eksp. vækstmodel

    Forumindlæg
    Endnu et citat fra min mat-bog:Hvis f(x) = b*a^x så f'(x) = b*ln(a)*a^xOg heraf ses, at væksthastigheden er proportional med funktionsværdien:f'(x) = ln(a) * f(x)Og jeg forstår ikke, hvad der menes med, at man så kan se, at væksthastigheden er proportional med den funktionsværdi?!
  • arelaet af værels..

    Forumindlæg
    hej..jeg skal lige høre om hvordan man bergner areale af værelse eller rum? er det godt nok bare brede * længde?? påforhånd tak
  • Perspektivering i religion

    Forumindlæg
    Hej Skal snart op til eksamen i religion, men er rendt i et problem i forbindelse med inuit-kulturen. Hvordan perspektiverer man bedst muligt shamanens(altså åndemanerens) funktioner i forhold til moderne terapiformer? Og ja, grunden til jeg spørger er kun fordi jeg ikke rigtig ved noget om hvor...
  • Analyse af Roosevelt tale i kongressen 6. januar 1945

    Forumindlæg
    Hej har denne tale, og skal have analyset den. Mit problem er at jeg ikke ved hvad der sker historisk på dette tidspunkt der får præsidenten til at udtale sig som han gør: "Jo nærmere vi kommer sejren over vore fjender, jo mere indser vi uundgåeligt uoverensstemmelserne mellem sejrherrern...
  • En lille oversættelse

    Forumindlæg
    Hej jeg har nogen problemer med nogle sætninger, så jeg håber, at I vil hjælpe mig.I årene omk. 1978 hørte man meget(viel)om de grupper, der kaldte sig No-Future-generationen. Det var en bevægelse, hvis størrelse man ikke rigtig kendte. De grupper det drejede sig om, kendte man derimod fra de int...
  • Ligning

    Forumindlæg
    1/4x^2-x+2 = 1/3x+3 Løs ligningen Er gået helt kold på den her, nogen forslag? :S
  • ml til gram

    Forumindlæg
    hej, hvordan kan jeg omregne 100 ml til gram? på forhånd tak mm
  • Grafisk afbilding!

    Forumindlæg
    Kender i et godt og ikke mindst nemt program til at lave grafiske afbildinger med? Jeg ville virkelig værdsætte lidt hjælp!