Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19101 til 19120 af 77388
-
VIGTIGT SPØRGSMÅL, MATEMATIK.. DET HASTER :)
ForumindlægJeg sidder med en matematik aflevering.. men er gået i stå. Jeg har lige 2 opgaver, som jeg ikke fatter.. nogle, der kan hjælpe ps.. 9 klasse , folkeskolen.. Opgave 1: 30 % af et beløb er 90.. hele beløbet er? -
hjælp
Forumindlægmin opgave lyder: i løbet af 9 år faldt det samlede antal elever i 10. klasse fra 40722 i 1996 til 34428 i 2005. Hvor mange procent er det samlede elevtal faldet i denne periode? hvordan regner jeg det? -
forslag til tysk?
Forumindlæghej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D -
Femern bælt produkt?
ForumindlægHej alle, Jeg har projektopgave i 9. klasse, og jeg har om hvordan femern forbindelsen vil komme til at påvirke os i Danmark efter byggeriet er færdig. Vi kan ikke helt komme på et godt produkt, så er der nogle som har et godt forslag til vores fremlæggelse? Tak på forhånd -
Hvilket Kollegie i Århus?
ForumindlægHej allesammen - Jeg skal på Århus Katedralskole efter 9. klasse, og jeg skal have fundet et godt og ikke for dyrt værelse. Men så ville jeg gerne høre om i kender eller har boet på nogle gode/eftertragtede kollegier. De skal helst ligge i midtbyen. Jeg har selv kigget lidt på Mejlgad... -
Ideer og Inspritation til emne!
ForumindlægHej alle! Vi har fået opgivet overemnet; problematikker i 9. klasses projekt opgave. Vi er meget interesseret i phykologi, filosofi og politik. Vi har dog brug for hjælp til inspiration og ideer, da vi selv er rimelig blanke! har I nogen ideer, eller lidt Inspiration? - På forhånd tak! -
Problemstilling
ForumindlægHej alle. Mig og min ven går i 9. klasse og skal snart op til projektopgave. Vi skal snart aflevere en problemstilling men vi ved ikke rigtigt hvad der skal være i den.Vi har valgt emnet "Charles Darwins evolutionsteori" og vores overemne er kredsløb. Nogle gode forslag til en problemst... -
Hvad er en spole?
ForumindlægJeg sidder og skal til at lave en disposition til 9. klasse afgangseksame og emnet er, induktion. Jeg er kommet til det punkt, hvor jeg ikke lige ved hvordan jeg skal forklare hvad en spole er? Jeg kunne godt bruge noget hjælp, så hvis I har svaret må I gerne svare nedenunder. Tak på forhån... -
Valg af underemne
ForumindlægHej alle, Vi skal til at igang med vores 9. klasses projektopgave, men ved ikke helt hvad vore underemne skal være? Vi har to overemner der hedder "Konflikter" og "Forandring og konsekvenser" Jeg håber der kommer nogle svar og på forhånd tak :) -
Projekt Selvmord/Depri
ForumindlægHej. Vi går i 9 klasse og skal lave en projekt opgave. vi mangler et hoved spørgsmål til vores problemformulering, vi kan ikke finde nogle gode pt, det ville være supper hvis i havde nogle gode hoved spørgsmål :D -
Undermne til Projektopgave magt og afmagt
ForumindlægHej Vi er 2 piger fra 9. Klasse som ikke ved hvilket underemne vi skal vælge. Vores overemne er magt og afmagt, nogle der har ideer til havd vi kan vælge? Tak på forhånd :) -
Produkt
ForumindlægJeg skal til at starte på den årlige 9 klasses projektopgave, og jeg står og mangler et produkt til min fremlæggelse. Jeg har valgt at have som emnet asyl, men er helt blank på, hvad jeg kan vælge som produkt. Er der nogle som måske har en idé? På forhånd tak :-) -
Mexico9;s pladetektonik, hjælp!
ForumindlægHej Jeg er i 9. klasse ved at skrive en rapport om Mexico, men jeg kan ikke finde noget om deres pladetektonik. Er der en eller flere som kan hjælpe mig? Min rapport SKAL nemlig indeholde noget om det :-) Tak på forhånd -
HTX - Sukkertoppen eller Vibenhus?
ForumindlægHej. Jeg skal i gymnasiet her efter 9. klasse og jeg ved at jeg skal på HTX da jeg elsker de narturvidenskabelige fag. Hvilket HTX (Sukkertoppen eller Vibenhus) lægger mest vægt på de naturvidenskabelige fag? (Jeg vil vælge Science linjen) -
Berettermodel - Fuglemanden (graphic novel)
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig dansk prøve her om lidt (9. klasse) Jeg har trukket graphic novel som fordybelsesområde og har herunder valgt "Fuglemanden" af Sarah Engell. Er der nogle, der har analyseret den som vil dele noter. Eller meget gerne nogle som har lavet en berettermodel ov... -
Har aldrig været op til mundligt matematik
ForumindlægHej :) jeg skal til optagelses prøve imorgen i mundligt matematik!!! Jeg går i 9. klasse. Er der nogen der kan give mig nogle råd til hvordan man ikke dumper sådan en. Har aldrig været op til mundligt matematik før. Mvh Francisco. -
ideer til lyrik og rap
Forumindlæghej jeg går i 9 klasse og har lige trukket lyrik og rap i dansk jeg ville hører om der er nogen der har nogen gode ideer til en rap tekst havde måske tænkt lidt på natasja eller et digt? =) -
Opgavesæt - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa :D Er der nogen, som har opgavesættet fra dansk skriftlig fremstilling 9. klasse 2014? Jeg kunne rigtig godt tænke mig et billede/tekst af opgave 5. Hvis den findes et sted på nettet, må i meget gerne give et link :D Venlig hilsen Peter -
Info, årsag og konsekvenser af Den franske revolution
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og skal lave en opgave om den franske revoulition. Jeg skal begrunde årsagerne, konsekvenserne og noget Info om den. Det ville gøre mig glad, hvis i ville kunne skrive noget Info og alt det om den franske revoulition, i kan. -
Hjælp til afgangsprøven!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :)
