Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19121 til 19140 af 35989
  • Hhx!

    Forumindlæg
    Nogen der har en færdig opgave i matematik B, på hhx, fra eksamens året 2001? Den skal hedde noget med typeopgave 2.
  • disposition om elektrisk energi

    Forumindlæg
    Nogle der har en disposition om elektrisk energi? skal op til eksame snart, og kan ikke nå at lave alle dispositionerne
  • hjælp til biologi opgave - SARS

    Forumindlæg
    hej, jeg har problemer med den store opgave som hedder SARS. Det er et af eksamens opgaverne. Skriv til min indbakke, hvis du vil hjælpe. Det haster virkelig :s
  • matematik eksponentiel vækstudvikling

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan hjælpe mig med opgaverne til mundtlig eksame: 1) Gør rede for den ekponentielle vækstudvikling 2) Gør rede for den eksponentielle udvikling
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er afgangselev og har engelsk på a niveau.. Er der en af jer, der har været til eksamen, der ved hvilke grammatiske problemstillinger, der oftest fremgår i delprøve 1?
  • Hjælp til at finde eksamenssæt, htx

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet "Matematik A eksamen 14. december 2017 på HTX og EUX-teknisk"?
  • GLOBALØKONOMI!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til eksamen på fredag (er finansøkonomstuderende), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad allokeringsvirkningen er.. Er der nogen der kan hjælpe mig??
  • Analyse af Avisartikel

    Forumindlæg
    er der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak
  • Engelsk disposition- South Africa

    Forumindlæg
    heej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ?
  • Dansk emner

    Forumindlæg
    Hey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??
  • HJÆLP TAK

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd!
  • Dansk retskrivning?

    Forumindlæg
    Ja jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :)
  • differentialregning

    Forumindlæg
    hvordan giver man en difinition en af differentialkvotient.. og hvad vil det sige at funktionen er differentiabel i xo. det vil være en stor hjælp da jeg skal op til eksamen meget snart..
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • Borgmester Hoeck og Hustru?

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker, er der nogen som har haft om Borgmester Hoeck og Hustru? Jeg skal bruge det til min eksame, eller gode noter til den.. Need help!
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :)
  • Matematik stx A 11 aug 2011 facit

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Nogen der har facit fra stx matematik A eksamen fra 2011 (11. AUGUST) Ville hjælpe mig rigtig meget.
  • Hvor skal kommaet være i denne sætning?

    Forumindlæg
    Hvor skal kommaet være? Selvom Freja tydeligt kendte reglerne og var bevidst om at hvis hun snød ville konsekvensen være en bortvisning fra eksamen
  • Fysik HTX 2017

    Forumindlæg
    Er der nogen der har HTX Fysik 2017 August eksamens udgave? Kunne være super hvis i gad at sende eller linke den til mig
  • Hvad synes i om min novelle?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en novelle i Dansk Eksamen, og er meget nervøs for, hvordan det er gået.. Fanger man, at hovedpersonen er skizofren? Hvad synes i, i det hele taget? Caroline