Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 34369
-
Genre i engelsk
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen onsdag og sidder selvfølgelig og kommer helt i tvivl omkring genre betegnelser i engelsk. Nogen der kan give en kort gennemgang af de forskellige genre ? -
méxico og USA
ForumindlægHej Jeg har i dag trukket til spansk eksamen og har trukket emnet "México" ville i den forbindelse høre om der er nogen som sidder med nogle gode problemstillinger der muligvis ville være relevante at snakke om? -
Ørkendannelse
ForumindlægHejsa. Vi har lige fået vores spørgsmål til NG eksamen. Et er spørgsmålene lyder: Hvorfor er der store ørkenområder i Nordafrika? bliver ørkenområderne større eller mindre? Hjælp :S -
Native of americans, den engelske massacre
ForumindlægHej alle. jeg skal snart til eksamen i engelsk og er LOST i mit emne! jeg har om the battle of wouended knee. nogen der har nogle gode links eller bare et eller andet ! HJÆLP ! -
Big bang
ForumindlægJeg er i gang med at læse om Big bang teorien i forbindelse med min fysik eksamen. Hvorfor indfanger atomer elektroner, når temperaturen falder? Eller hvordan kan de det? -
Kultur :)
ForumindlægHeej, er der nogen som kan hjælpe? Er ved at læse til min eksame i psykologi.. Men har et lille spørgsmål.. Er der nogen som ved hvad enhedskultur, samt det moderne samfund er i psykologi? På forhånd tak!! -
Sindelagsetik! ??
Forumindlæghej (: Jeg skal op til eksamen i religion og er kørt fast :/ Jeg forstår ikke hvad sindelagsetik går ud på?? Og er der evt. nogle der har gode noter til kristendommen, islam, buddhisme og religionskritik?? På forhånd tak (: -
den geometriske betydning af f’(x0)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe... -
universet
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip -
haster meget..
Forumindlæg>Hej folk .. er der nogle der har eller ved noget om Michael Colins ? det haster en del, skal op til eksamen mandag.. og mangler en del, især om Påskeoprøret ? - nogle der kan hjælpe ? -
tyngde- og gnidningskraft
Forumindlægskal til fysik eksamen om et par dage og mangler to forsøg - måling af tyngdekraft og måling af gnidningskraft .. så tænkte på om der var nogle der havde det liggende det ville hjælpe utroligt meget .. på forhånd tak :) -
Haster!!
ForumindlægJeg har lige nu 24 timers forberedelse til min fransk eksamen i morgen. Er der nogen fransk-eksperter som har tid i eftermiddag til at rette det jeg får skrevet?? -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
Sammenligninger - Kristendom, Islam og Buddhsime
ForumindlægHej. Håber nogle kan hjælpe. Jeg skal til eksamen imorgen. Nogle der kan give nogle eksempler på hvordan man kan sammenligne Islam - Buddhisme og Kristendom? på forhånd tak -
Energi :(?
Forumindlægnogen der er så venlige at fortælle mig hvad jeg kan sige til disse forskellige ting ved fysik eksame . energiforbruget i hjemmet, enheder for energi og prisen for energi -
ekstremumssteder
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det. -
Opgivelser til FS10 (Folkeskolen)
ForumindlægHej Det er nok et dumt spørgsmål men jeg sidder og bliver helt i tvivl... Kan man trække teksterne der er opgivet til eksamen? eller er opgivelserne der bare for at man kan perspektivere til teksten? Svar hurtigst muligst!!! -
DIABETES - HJÆLP
ForumindlægHey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak. -
isotobtavle
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen og blev lige i tvivl om hvordan man regner sig frem til de froskellige isotober på isotobtavlen. Hvis der er nogle der kan hjælpe må i meget gerne skrive. På forhånd tak -
Hvad syns du ?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få...
