Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 34369
  • Genre i engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen onsdag og sidder selvfølgelig og kommer helt i tvivl omkring genre betegnelser i engelsk. Nogen der kan give en kort gennemgang af de forskellige genre ?
  • méxico og USA

    Forumindlæg
    Hej Jeg har i dag trukket til spansk eksamen og har trukket emnet "México" ville i den forbindelse høre om der er nogen som sidder med nogle gode problemstillinger der muligvis ville være relevante at snakke om?
  • Ørkendannelse

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi har lige fået vores spørgsmål til NG eksamen. Et er spørgsmålene lyder: Hvorfor er der store ørkenområder i Nordafrika? bliver ørkenområderne større eller mindre? Hjælp :S
  • Native of americans, den engelske massacre

    Forumindlæg
    Hej alle. jeg skal snart til eksamen i engelsk og er LOST i mit emne! jeg har om the battle of wouended knee. nogen der har nogle gode links eller bare et eller andet ! HJÆLP !
  • Big bang

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at læse om Big bang teorien i forbindelse med min fysik eksamen. Hvorfor indfanger atomer elektroner, når temperaturen falder? Eller hvordan kan de det?
  • Kultur :)

    Forumindlæg
    Heej, er der nogen som kan hjælpe? Er ved at læse til min eksame i psykologi.. Men har et lille spørgsmål.. Er der nogen som ved hvad enhedskultur, samt det moderne samfund er i psykologi? På forhånd tak!!
  • Sindelagsetik! ??

    Forumindlæg
    hej (: Jeg skal op til eksamen i religion og er kørt fast :/ Jeg forstår ikke hvad sindelagsetik går ud på?? Og er der evt. nogle der har gode noter til kristendommen, islam, buddhisme og religionskritik?? På forhånd tak (:
  • den geometriske betydning af f’(x0)

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe...
  • universet

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip
  • haster meget..

    Forumindlæg
    >Hej folk .. er der nogle der har eller ved noget om Michael Colins ? det haster en del, skal op til eksamen mandag.. og mangler en del, især om Påskeoprøret ? - nogle der kan hjælpe ?
  • tyngde- og gnidningskraft

    Forumindlæg
    skal til fysik eksamen om et par dage og mangler to forsøg - måling af tyngdekraft og måling af gnidningskraft .. så tænkte på om der var nogle der havde det liggende det ville hjælpe utroligt meget .. på forhånd tak :)
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Jeg har lige nu 24 timers forberedelse til min fransk eksamen i morgen. Er der nogen fransk-eksperter som har tid i eftermiddag til at rette det jeg får skrevet??
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig..
  • Sammenligninger - Kristendom, Islam og Buddhsime

    Forumindlæg
    Hej. Håber nogle kan hjælpe. Jeg skal til eksamen imorgen. Nogle der kan give nogle eksempler på hvordan man kan sammenligne Islam - Buddhisme og Kristendom? på forhånd tak
  • Energi :(?

    Forumindlæg
    nogen der er så venlige at fortælle mig hvad jeg kan sige til disse forskellige ting ved fysik eksame . energiforbruget i hjemmet, enheder for energi og prisen for energi
  • ekstremumssteder

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det.
  • Opgivelser til FS10 (Folkeskolen)

    Forumindlæg
    Hej Det er nok et dumt spørgsmål men jeg sidder og bliver helt i tvivl... Kan man trække teksterne der er opgivet til eksamen? eller er opgivelserne der bare for at man kan perspektivere til teksten? Svar hurtigst muligst!!!
  • DIABETES - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak.
  • isotobtavle

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i morgen og blev lige i tvivl om hvordan man regner sig frem til de froskellige isotober på isotobtavlen. Hvis der er nogle der kan hjælpe må i meget gerne skrive. På forhånd tak
  • Hvad syns du ?

    Forumindlæg
    Jeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få...