Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 34078
  • Kulafbrænding

    Forumindlæg
    Er der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
  • Humanistisk metode !

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak
  • Bevis areal & volumen om x og y aksen i ord :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sætte nogle ord på disse beviser? Jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal sige her og skal snart til mundtlig eksamen.. Tak
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Forsøg til forbrændig

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • Hjælp til engelsk synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle. Der er snart eksame. Derfor har jeg fået stillet en opgave om at lave en synopsis om Martin Luther King. Er der nogen som kan hjælpe? Skal aflevere imorgen..
  • Engelsk - meget vigtig

    Forumindlæg
    Jeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster
  • Forbrænding

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • Bevægelsesligninger

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet?
  • reducer i () HASTER VIRKELIG

    Forumindlæg
    Hej jeg skal bruge disse to til eksamen i morgen derfor vil jeg spørger om i kunne hjælpe mig det er den første opg er [(2]x+3](2x-3) den anden opg er vedhæftet denne skal reduceres ved ikke hvordan.
  • Hvordan kan jeg øve til fysik kemi?

    Forumindlæg
    Hej! Som sagt hvordan kan jeg øve til fysik kemi eksamen. Jeg skal op om nogle dage, hva kan jeg gøre? evt råd osv..
  • Dansk digt "De tyske soldater" af tove ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal til dansk eksamen imorgen mundligt, og jeg kan ikke finde budskabet i digtet De tyske soldater af Tove Ditlevsen. det ville være SÅ dejligt at få noget hjælp!! :):) Tak på forhånd!
  • Analyse/Fortolkning af "Virkeligheden" Benny Andersen

    Forumindlæg
    Hej alle. Ville høre om nogen af jer havde læst digtet Virkeligheden af Benny andersen, og som kunne hjælpe med en analyse/fortolkning af digtet. Skal bruge det til min eksamen. Ville blive meget glad, hvis der var nogen som kan hjælpe. Tak :)
  • hjælp mig pleaz

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I noget ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak
  • Engelsk A maj 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2.
  • positive og negative ioner

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med eksamens spørgsmål og jeg sidder fast i en af spørgsmålende som lyder "hvilke atomer, der danner henholdsvis positive og negative ioner."
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Heeej Alle derude.. :) Jeg skal til kemi eksamen i morgen og jeg har VIRKELIG brug for hjælp til at afstemme denne redoxreaktion:CH2OH + Cr2O7-- --> COOH + Cr3++
  • lektie hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til eksamen i kemi c og håber på at der er nogen der yder hjælp til kemi eftersom jeg er bogstavlig talt lost i faget. prisen kan diskuteres på forhånd tak
  • hjælp mig

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak