Søgning på: dansk eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 68593
-
scientology :/
Forumindlæghey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
D'Hondts og Største brøks metode
ForumindlægHej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen? -
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Problemregning
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point? -
Analyse til en læreplads.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-) -
Kloning og metode
ForumindlægJeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
cellemembran
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-) -
Odysseen eller iliaden?
ForumindlægEr odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det.. -
Danish culture
ForumindlægHej skal skrive en engelsk stil til på mandag om dansk kultur.. Hvordan ville i beskrive dansk cultur..?????? -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
Samfundsfag - opgave
ForumindlægHej Alle Sammen! Jeg er i gang med samfundsfag opgave, men jeg sidder lidt fast og kan ikke komme videre? Jeg håber jeg ville kunne få lidt hjælp her :) Halalslagtning på danske slagterier og en analyse af fremstilling heraf i danske medier specielt med fokus på integrationsproblematikken i de... -
desillusion
ForumindlægHvad betyder desillusion?? Jeg kan ik finde noget på nettet, der er på dansk -
Tips/råd
ForumindlægNår man skal diskutere noget i en dansk stil, er der så nogle retningslinier man skal holde sig til? eller er det "frit"?Hyyyyyyyyyge! -
Navngivning
ForumindlægEr der en eller flere der vil hjælpe mig med, at fortælle hvad chloropropionphenone hedder på dansk, og hvordan strukturformlen ser ud? På forhånd tak :)
