Søgning på: dansk noter. Resultater: 19161 til 19180 af 53144
  • Athen og Melos

    Forumindlæg
    Hej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected])
  • Kampen om perserne

    Forumindlæg
    Jeg mangler afsindig meget nogle gode noter til "Kampen om perserne" af Herodot fra 7,32-7,144 og så bare sådan generelt om det...Er det noget nogle kan klare??
  • analyse af tekster

    Forumindlæg
    hey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?!
  • EKSAMEN IMOREGN HEELP

    Forumindlæg
    HJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ?
  • Thermopylai

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der nogle som har nogle noter om Slaget ved Thermopylai? Noget buskab? et eller andet. Der er så mange slag i det afsnit og det er så svært at få det hele ind :s Help ? På forhånd tak :)
  • Frække Jensen af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Der er vel ikke nogen der skulle sidde inde med noter til Frække Jensen? Fandt lige ud af, at jeg manglede at læse den i mit pensum, og kan simpelthen ikke finde den noget steder.
  • Forskel på eksistentialisme og modernisme?

    Forumindlæg
    Hej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :)
  • Fysiknoter i LaTeX - interesse??

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har lige været oppe i fysik (efter 2.g) og har lavet noter i LaTeX på 36 sider om Orbit1 + 2. Hvis det har interesse, vil jeg lægge dem ind på studieportalen.dk?!--Emilie
  • Herodot - Hvilken fortfatning er den bedste?

    Forumindlæg
    Er igang med at lave noter til Hvilken fortfatning er den bedste? af herodot. Er bare i tvivl om hvad Herodot egen mening er, altså hvilken forfatning mener han selv er den bedste?
  • Video 2 til projekter i Word

    Forumindlæg
    Hermed følger videoen til guiden om projekter i Word. Videoen omhandler oprettelse af sidehovede og indsættelse af figurer, tabeller, noter og citater. Kritik modtages gerne
  • Argentinas udenrigspolitik uden Juan Peron

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik?I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Argentinas udenrigspolitik (Juan Peron)

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik? I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hvad er sandsynligheden for, at der trækkes minimum et billedkort (Kn, D og Ko), når 2 kort trækkes, og et kort efter udtræk noteres og lægges tilbage i bunken?
  • Den sidste vindrytter analyse

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal skrive en litterær artikel om "Den sidste vindrytter 1"(fantasy bog), og ville derfor høre, om der er nogle der har en analyse eller nogle noter til bogen
  • Opstilling af model for udvikling

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg kan bare ikke huske hvordan man løser sådan en opgave. Jeg har desværre ingen noter til denne.. Jeg håber her inde kan hjælpe mig. Mange tak! Opgaven er vedhæftet
  • Spørgsmål forstårelse VIGTIG!!!!

    Forumindlæg
    hej... Hvad betyder dette: Identificër et antal nøglebegreber i afsnittet og noter deres forekomster. Redegør for eventuelle relationer imellem dem. Spørgsmålet er fra OLD og skal laves til imorgen. Bogen: Medea.
  • The Golden age of crime fiction.

    Forumindlæg
    What are the most important things to note about the period known as The golden age? - En der kan hjælpe :-)
  • Jordbundstyper

    Forumindlæg
    Nolge der vil skrive en rapport om jordbundstyper? forsøgs vejledning følger med samt resultater og en masse noter. Jeg betaler self for at få den lavet!
  • kurz von frankfurt

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp
  • Samfundsfag og medie

    Forumindlæg
    Hej jeg skal måske op i disse to fag, så jeg ville bare hører om der var nogen der har nogle samfundfag og mediefag noter som de kan sende til mig. Jeg går i 1.g På forhånd tak! :-)

Søgninger relateret til dansk noter