Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 34503
-
Ph - hjælp
ForumindlægNogle der kan give et par hints til spg d og e i opgave 2 ... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf på forhånd tak !! -
indeholder 2 hydroxygruper ??
Forumindlægnogen der kan give et par hints til spg c, d og e i opgave 3 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf på forhånd tak -
St. St. Blicher - Præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Niveau linjer
ForumindlægHej allesammen. Sidder og skal forberede mig til eksamen her i morgen. Når man skal udregne niveau linjer, kan man så bruge et hvilket som helst tal? Har ikke helt forstået hvordan det fungere, og hvad er formålet med niveau linjer? På forhånd, tak. -
Plate respiration
ForumindlægHej, jeg sidder her og skal forberede mig til min biologi eksamen. Jeg skal op i Fotosyntese og respiration, og jeg vil høre om der er nogle der kan forklare mig på en meget enkelt måde, hvordan en plante respirerer om dagen og om natten? -
Bevarende pladetektonik
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til eksamen i NG på C niveau. Bevarende pladetektonik er hvor to plader glider forbi hinanden, er der nogen der har et eksempel på hvor det sker, eller kunne ske? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
U.hjælp: Bestem paramterfremstilling for linje
ForumindlægHar lidt problemer med opgave a) - uden hjælpe midler http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5ST_UDEN.pdf Hvordan er det nu at man bestemme parameterfremstilling når man har udelukkende to punkter? -
Periodiske bølge
ForumindlægHejsa Periodiske bølger er bølger med samme bølgelængde. Er det rigtigt? Nogle, som kan mig forklare mig, hvad periodiske bølger er? For synes min forklaring er ret kort. SKal bruge det til eksamen På forhånd tak! -
Kost og sundhed
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål til eksamen og jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare.. Håber i kan hjælpe Hvordan man skal planlægge sin kost, hvis man skal have dækket sit behov for protein? På forhånd tak :) -
3 små opgaver...
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig med opgave 2c), 2d) og 2e) i følgende link. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf Det vil være rart med nogle hints. På forhånd tak! -
opgave 2d)
ForumindlægHej, Har lige en opgave jeg ikke kan svare på opgave 2d. se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-2.pdf Håber nogle kan hjælpe mig. På forhånd tak! -
Opgave 2 2006-8-5st_med
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5ST_MED.pdf Er nået til at skulle bestemme arealet af den lodrette væg BEFC. Nogle hints? -
Irene Holm - at læse mellem linjerne
Forumindlæghej .. jeg er lidt fortabt, jeg skal til eksamen imorgen i dansk og jeg skal finde 2 eksempler på at læse mellem linjerne i irene holm,, er der nogen der kan hjælpe mig?? hurtigt tak :-) -
Den fede frue
ForumindlægHej, er der nogen der har læst novellen, Den fede frue af jesper wung sung. og som eventuelt har en opgave til den? skal nemlig bruge den til noget eksamens ting, har problemer med perspektiving til en anden novelle. Og går i niende. -
lattergas som drivhusgas
Forumindlæger det rigtigt forstået? lattergas stammer fra ammonium i jorden som ved hjælp af nitrifikation bliver til nitrat som i aerobisk forhold og hjælp fra bakterier bliver til lattergas? skal gerne kunne svare på det imorgen til eksamen, så gerne et godt svar tak. -
religion - hvilke teksttyper?
ForumindlægHej :-) jeg skal til eksamen i religion om to dage, men er lidt i tvivl om hvilke teksttyper der findes og hvordan man skelner mellem dem? eksempelvis klassisk og hellig tekst.. håber der er nogen der kan hjælpe :-) -
MatA 2008 december
Forumindlægallooo derude! Sidder her og har nogle problemer med en masse opgaver - så ville høre om nogen har en facit liste til Matematik A eksamen august 2008? :)) Tak på forhånd.. -
integralregning (svær!)
ForumindlægHej, jeg er igang med at læse op til eksamen i mathematics higher level. Jeg prøver at integrere denne funktion, men det dur ikke rigtig.... Hjælp søges: http://peecee.dk/?id=37898 -
Funktioner
ForumindlægHej er der nogen der lige kan hjælpe mig med at svare på et eksamens spm. (...)Desuden skal du komme ind på differentialkvotient for funktionen f(x)=ax+b og på arealer under lineære grafer. -
Billede-analyse
ForumindlægJeg har fået dette billed til min test eksamen i 3.g XD Og jeg undrede mig om der var noget I andre synes var væsenligt at få med? =) http://i17.tinypic.com/2cx86d3.jpg på forhånd tak ~
