Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19221 til 19240 af 24761
-
Marker gerne fejl :D
ForumindlægHejsa! Jeg har skrevet denne stil (intet i den passer....). Jeg kunn godt tænke mig, at få markeret fejlene. Grunden er skam ikke, at jeg vil have den fejlfri, men mere at lære det engelske sprog, og de fejl jeg gør mig på det. Jeg håber at nogen vil hjælpe :D (Btw går i 9. klasse!) -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
Studieretning på GG?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg regner med at skulle på Gladsaxe Gymnasium når jeg er færdig med 9'ende.. Hvilken studieretning kan i anbefale, hvis jeg kunne tænke mig følgende fag: Psykologi, religion, engelsk (A), matematik (B), IT eller Mediefag eller lign, Latin og tysk. http://gladgym.dk/Ny-... -
Speeches:
ForumindlægHej folks. Jeg skal analysere en tale "Back to School Event" Jeg ved ikke hvilke type tale er talen. (politisketale, lejlighedstale eller juridisketale) Jeg ved ikke hvad de taler hedder på engelsk. Link: http://www.whitehouse.gov/MediaResources/PreparedSchoolRemarks Jeg håber, at nog... -
6 a-fag
ForumindlægFagene er: SpanskBeg A, Engelsk A, Dansk A, Historie A, Matematik A og Samfundsfag A.Dette ville give mig 175 ekstra timer over hele gymnasietiden, hvilket jeg ikke anser som særligt meget, men har hørt at 6 afag er død og pine. Har nogle af jer erfaring med at have 6 a-fag? På forhånd tak -
HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en lille opgave i engelsk, og jeg sidder allerede fast ved det første spørgsmål jeg skal svare på. Spørgsmålet lyder: Is a review fiction or non-fiction? Nogen kan svare på dette?? og uddybe hvorfor det enten er fiction eller non-fiction? På forhånd tak. -
Analytical essay
ForumindlægHej allesammen, er der nogen herinde der kan give mig en hjælpende hånd, jeg skal nemlig skrive et Analytical essay på 800-1200 ord i engelsk. Det skal omhandle Emma Lazarus' digt "The new colossus". Jeg er helt på bar bund, så det kunne være lækkert med en lille hånd ;) På for... -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
Hjælp. Stx samfundsvidenskabelige retning. Er det hårdt?
ForumindlægHej, jeg skal snart vælge en linje på stx og jeg overvejer at vælge matematik på b niveau, engelsk på a, og samfundsfag på a. Er der nogen der har haft den her linje? Er det hårdt? Jeg har hørt at det skulle være hårdt og man havde næsten ingen fritid fordi man skulle lave mange lektier. Jeg er m... -
Little Red Riding Hood
ForumindlægHej. I engelsk skal vi læse både Charles og Brødrene Grimms version af rødehætte. Et spørgsmål lyder således: “What is the moral of the story?” Ummidelbart ville jeg nok sige, at moralen er den samme både i Charles og brødrene Grimms version? Hvad tænker I? -
Blue sea
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe skal skrive min anden engelsk stil: Blue sea, skal analyser den og finde symboler, men er helt forvirret angående handling og symbolerne, har læst teksten 5 gange nu håber nogen kan hjælpe ville blive meget glad, teksten er vedhæftet -
terminsprøve
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Omformulering
ForumindlægHej folkens:) hvordan kan man omformulere denne sætning på engelsk: "racism is being prejudiced towards another group of people who are distinguished differently to you. The most common way to spot different races is skin colour" Tak på forhånd -
Jeg søger hjælp til afleveringer
ForumindlægKære alle, Jeg søger hjælp til at få lavet nogle engelsk afleveringer. Hjælpen kan foregå over mail og jeg betaler gerne vedkommende en aftalt pris. Hvis nogle skulle være interreseret så skriv en kommentar eller til mail [email protected] Venlig hilsen E -
Graphic novels “Things to Do in a Retirement Home"
ForumindlægHej. I engelsk skal vi lave et lort resume af denne novelle: Things to Do in a Retirement Home" af Aneurin Wright Dog er det kun en lille del af novellen vi skal læse - jeg har linket den del, vi skal læse og lave et resume ud af. Som sagt er det en grapic nobel og derfor meget kort. Det v... -
Argumentative essay
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at skrive et argumenterende essay i engelsk. Jeg har flere artikler som jeg har læst for at skabe mig et overblik omkring emnet. Men jeg er kommet tvivl om jeg må citere fra artikelen? - Hvis jeg gerne må det, hvordan skal det så helt præcist stå/citeres i essayet? Håber ... -
Delprøve 2 - råd?
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX. Og jeg ville bare vide, om der er noget man skal være særlig opmærksom på og evt. råd til delprøve 2? Hvor lang tid ca. skal man bruge på at læse teksten i delprøve 2. Og hvilken sektion (A el. B) anbefaler I at man vælger? Kan man anvende en... -
Super size me metoder
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive i synopsis i AT. Jeg skal se super size me, og jeg skriver om fedme i USA i engelsk og biologi. Mit spørgsmål er; hvilke metoder vil i sige der er brugt til at undersøge McDonald's mad mht. fedme i filmen Super Size Me og med hensigt på metoder i biologi? -
Tidligere eksamenssæt til dansk skriftlig terminsprøve
ForumindlægJeg har lige været oppe til terminsprøve i engelsk skriftlig, og her var brugt et tidligere eksamenssæt. Nu skal jeg op i dansk skriftlig. Er der nogen som har erfaringer med at man altid bruger tidligere eksamenssæt, eller laver de også nye til terminsprøverne? Ellers kan man jo som forberedel... -
Pige/drengeklasser i gymnasiet
ForumindlægHvordan fordeler kønnene sig i de forskellige studieretninger i gymnasiet? Jeg har i hvert fald ladet mig fortælle, at i f.eks. en sproglig klasse er der mange piger og færre drenge, og i de naturvidenskabelige klasser er der flere drenge, eller 50/50. Hvad er din studieretning, og hvordan er fo...
