Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19241 til 19260 af 26355
-
Karakterberegning!!??
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
At skrive Tale/Press Release - Formalia
ForumindlægHej SP.! Jeg skal op i engelsk termin imorgen, og jeg har på fornemmelsen at der kommer noget om at man skal skrive en Tale og/eller en Pressemeddelelse. Jeg har søgt på nettet omkring formalia som skal overholdes i denne situation, men forgæves, så derfor vil jeg spørge jer derude, om i har no... -
Anbefaling af bøger til corporate branding?
ForumindlægHej SP, så er det tid til vores alle kære SRP, som vi sikkert har set frem til. Jeg har fået en opgaveformulering der lyder · Redegør for begrebet corporate branding og var interesseret i at høre hvilke bøger I måske eventuelt kunne anbefale. Engelsk ville være at foretrække da j... -
Tilsætningsstoffer
ForumindlægJeg sidder lige med en opgave, som jeg håber I kan gi' et lille hint til. Jeg er ikke den store kemi begavelse, så jeg håber I vil være lidt detaljerede;) OPGAVE 1 Dansk marmelade pH = 3,1. Engelsk marmelade pH = 3,6 Benzosyre anvendes til konservering af marmelade og har pKs 4,2. Beregn ... -
Lov og orden
ForumindlægHej alle:) Jeg skal skrive en engelsk stil om lov og orden, hvad det betyder for mig. Er helt blank hvad jeg skal skrive om.. Har skrevet at det betyder meget, for ellers kan man ikke være sikker i samfundet osv. Tænkte også på at skrive noget om grundloven, og magtens tredeling her i Danmark, me... -
Fremlæggelse (AT)
ForumindlægHej AT(almen studieforberedelse) Vi har i Engelsk, fakultet Humaniora, haft om naturkatastofer. Hvor vi blandt andet har set nogle klip fra CNN om forskellige naturkatastrofer og læst et par tekster om hvad de forskellige hjælpeorganisationer gør osv. Har i nogle gode forslag til hvad man elle... -
En der vil bedømme mit essay?
ForumindlægEr der en venlig sjæl der vil bedømme mit engelske essay? Ligger normalt til 12 i skr. engelsk men synes at denne stil blev noget værre lo**! Jeg skrev den dagen inden og startede ikke i god tid, så har det lidt dårligt med det :-S I kan læse den her: http://peecee.dk/upload/view/224866 Håber ... -
materiale
ForumindlægHejsa, er der nogen, der kender til noget materiale på engelsk hvor der står noget om jernbaneudviklingen i indien pga. den britiske imperialisme? Det skal være engelske kilder , som belyser forskellige synsvinkler. Derudover kunne jeg godt bruge noget materiale (historisk) som kunne give mig n... -
Outline om relationship
ForumindlægVi skal lave en ouline om relationship i engelsk. Vi skal have max 5 punkter og bare skrive et par nøgleord og bare snak engelsk i 5 minutter om den emne. Vi kan vælge emnet f.eks. religion, Homophobic bullying, hate between families, racism, social status osv. det skal bare være om relationsship... -
Kender i disse censorer
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
Til alle der skriver i historie
ForumindlægJeg ved ikke helt om det her er tilladet efter reglerne, men det virker som om der er en del der spørger om hjælp indenfor historiske spørgsmål uden at få særligt mange svar, så her kommer en lille anbefaling: Spørg her: http://forum.paradoxplaza.com/forum/forumdisplay.php?f=44 Det er et forum ... -
Uforståelig sandsynlighedsregning
ForumindlægHej. Jeg var lidt i tvivl, om dette hørte ind under engelsk eller matematik, men tog den så på matematik. Sagen er at jeg så en youtube video, omkring 20 kort som vender med billede siden nedad. Ud af dem skal man vist vælge et kort, men da mit engelsk ikke er særlig godt, står jeg fuldstændig ... -
Studierabat?
ForumindlægHej jer derude Først og fremmest ved jeg ikke om det her indlæg skulle oprettes i "køb og salg" - var lidt i tvivl. Men jeg skal købe en engelsk-dansk/dansk-engelsk ordbog (elektronisk, de røde) som koster omkring 700 kr. Får jeg studierabat (10%) for det? Ind under "studierabat&... -
fortolkning - hvilken type?
ForumindlægHej alle :) Jeg har en tekst som handler om sammenstød/problemer mellem to civilisationerne/religioner, altså vesten overfor (mellem)østen, integration m.m. Teksten hedder my son the fanatic hvis nogen tilfældigvis kender den.. Jeg kunne godt tænke mig at fortolke den ved at benytte mig af Huntin... -
En god analyse og fortolkning
ForumindlægHej alle fra SP, Jeg skal op til Engelsk B mundlig eksamen på mandag. Af den grund ville jeg gerne have lidt tip omkring hvordan man laver en god analyse og fortolkning, hvilket elementer er vigtige at tage med osv. Jeg ved at det lyder som et dumt spørgsmål, men på en eller anden måde formår ... -
Hvad kalder man dette?
ForumindlægHej alle.. Jeg er igang med at skrive en stil... Jeg tænkte på hvad kalder man følgende?... ... f.eks. det at novellen jeg læser har en 3. persons fortæller, med indre syn gør at man fortælleren får en identitet (fremfor det var en implicit/fluen på væggen -fortæller). Og det gør selvføleglig at ... -
SPILLEFILM OMHANDLENDE PTSD!!!?
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for lidt hjælp til at finde den spillefilm jeg vil analysere og basere mit studieretningsprojekt på. Mine fag er engelsk og psykologi, hvori jeg så vil henvende min psykologiske del på PTSD. Jeg har fundet nogle film som: - Brothers. - When war comes home. - That whic... -
Analyse af "De tre princer" 1001 nats eventyr.
ForumindlægHjælppppppppppppppppppp. Jeg skal skrive en dansk opgave hvor jeg skal analysere "De tre princer". Jeg har prøvet at se på nettet men ikke kan komme videre. Jeg har prøvet også på engelsk, men ingen resultat. Kan nogen finde en link (analyse og fortolkning) som f. eks. wikipedia... -
romantikken
ForumindlægHjælp !!! Skal skrive AT6, hvor min overemne er romantikken indenfor fagene dansk og engelsk. Havde derfor tænkt mig at skrive om kvinderne under romantikken, men mine vejledere syntes ikke det var et nemt og et lidt kringlet emne. Så derfor tænkte jeg, at skrive om monarkiet under romantikken....
