Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 34487
-
nettoprimærproduktion
Forumindlæghej er der ikke nogle som er gode til at finde nettoprimærproduktion? det er den opgave om stofomsætning i forskellige søtyper og spørgsmål B http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-2.pdf?menuid=150560 Mange tak for hjælpen -
Berettermodel af "En flinker fyr" af Pia Juul
ForumindlægGoddag. Jeg har svært ved berettermodelen af "En flinker fyr". Kan nogle hjælpe? :) Teksten: http://webservice.ibc.dk/Eksamen/DanskAfeb-2010/sch_media/En-flinker.pdf -
aflevering som skal afleveres i morgen
Forumindlæghej er der ikke nogle som vil hjælp med et spørgsmål til en opgave som antistoffer på dette link kan i se opgave som er nummer 5 og hedder antistoffer http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-6-2.pdf Mange tak for hjælpen -
Disposition
Forumindlæghey jeg skal lave en disposition om cancer( Kræft ) til prøve eksamen. men er ved ikke hvad jeg skal fortælle om kræft. håber at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd takk -
IKEA CASEEKSAMEN IT
ForumindlægHej derude. Jeg skal op til eksamen på mandag i Ikea IT-case - jeg kan se der er nogle som har efterlyst det samme som jeg, men det er bare for et halvt år siden, er der nogen som har denne case? På forhånd tak for hjælpen ! -
Hjortetaksalt,deltaS
ForumindlægHej jeg skal aflevere kemiopgave om hjortetaksalt i morgen. jeg har problemer med opgave C hvor jeg skal beregne deltaS. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf -
REGNING
ForumindlægHvis man har 24 timer til en eksamen og får at vide at man får forlænget tiden med 15 min. pr. time. Kan det så passe at man har 6 ekstra timer? -
Tysk B lektielæsning søges
ForumindlægFindes der en som kan give fast lektiehjælp til tysk på B niveau med eksamen maj/ juni 2013? Jeg er bosat i Præstø men har bil og kan komme rundt -
Hvad er kvarker?
ForumindlægHej er der noge nder kan give mig en kort forklaring hvad kvarker er? Har trukket spørgsmål til fysik eksamen idag - lang forberedelse skal op i morgen så det ville være fedt med et hurtigt svar :D -
vigtig
ForumindlægHej, Jeg vil høre om der er nogle der ved, om man kan bestå gymnasiet hvis man har 7 i gennemsnit på årskarakterene og hvis man nu dumper alle sine eksamer i 3g- Er det overhovedet muligt at blive student? -
FRISKOLE
ForumindlægHej Allsammen:) Jeg har gået og overvejet vil jeg vil i fremtiden, og kunne tænke mig at skifte en selvejede friskole. Men vil dette være godt eller er det noget der hurtigt vil ryge i vasken? Skal man iøvrigt så tage en STX eksame eller HHX ? -
Tv-reklame
ForumindlægHej alle skal op til eksamen her om lidt og ved ikke hvilke punkter jeg skal komme ind under i min tv-reklame analyse. Nogle som kan komme hjælpe med min synopsis? -
Adgang til videregåendeuddannelse
ForumindlægI gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk? -
Hvordan er det nu det fungerer
ForumindlægMit spørgsmål er om det er et egentlig lovkrav at man skal have været til 2 eksamnier efte 2.g på det almene gymnasie. Og om man automatisk kommer til eksamen hvis man i så fald mangler. -
Hjælp til billedeanalyse
ForumindlægHej, så jeg skal til eksamen snart i mundtlig dansk, jeg har trukket billeder og har valgt billedet Eine Kleine nachtmusik. Mit spørgsmål er hvorsan tolker i dette billede? -
HJÆLP MED AT FINDE EN LET TEKST I ROMANTIKKEN
ForumindlægJeg står i den situation at skulle op til eksamen, men har stadig ikke valgt en tekst i romantikken. I pensum har vi, i danmark er jeg født, klokken, manden og hans skygge. HJælp'!!!!!!!! -
Spændingsrækken sammenhæng
ForumindlægHej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken? -
outline
Forumindlægnogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd -
Analyse og fortolkning
ForumindlægHej skal til eksamen i dansk hvor jeg har trukket hævn som fordybelsesområde og har valgt digtet skæbne af morten nielsen. Skal analysere og fortolke på den i forhold til hævn. Plss hjælå -
AP
ForumindlægNår man er til AP- prøve/eksamen, må man så godt skrive forkortelse som f.eks. : singulus er et adj og betyder alene alene må man godt gøre det adj, konj osv? På forhånd tak
