Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 34078
  • Hjælp til disposition Engelsk (Shunning among Amish and elsewhere)

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal lave en disposition til engelsk mundlig eksamen (9 klasse) Jeg ville høre om der var nogle som kunne komme på ting som jeg kunne snakke om eller skrive på min disposition. Takker
  • Analyse

    Forumindlæg
    Jeg er lige nu i gang med tysk eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til analyse af en sætning: Ich besuche SILVAN ein langer Samstag, weil der Supermarkt ein Sonderangebot auf Farben hat.
  • alkohol

    Forumindlæg
    hej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på
  • NOGEN SOM HAR LAVET EN FREMLÆGGELSE OM MANGO PÅ SPANSK?

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg skal op til eksamen i morgen i spansk. Ville høre om der var nogen som har være oppe i MANGO eller lavet en fremlæggelse om dem? Har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke er ret godt til spansk. Håber der er nogen som kan hjælpe mig!
  • karakter??

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd...
  • HASTER!! Mundtlig biologieksamen A

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd
  • Lineær funktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig matematik eksame på mandag og har brug jeres hjælp! spørgsmålet lyder således: " Redegøre for det matematisk modelbegreb. Du skal komme ind på lineære modeller, regression og andvendelsesområder."
  • Et hurtigt svar..?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning.
  • Designerbørn og etisk positioner

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT-eksamen i morgen, og vil høre om der er nogen der har nogle bud på, hvad de enkelte etiske tradioner (pligt, nytte og tabuetik) mener om fænomenet designerbørm? På forhånd tak.
  • Klokkeblomst..

    Forumindlæg
    Heeej Allesammen! :D Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad der er modsætningsforhold der er i klokkeblomst? Jeg skal til eksamen d. 9 så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe mig. Venlig hilsen Hoda.
  • strukturformlen for koffein

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan beskrive strukturformlen for koffein?? :S skal bruge dte til eksamen. jeg har prøvet lidt, men jeg synes ikke at jeg uddyber det godt nok. nogen som kan fortælle grundigt hvad det er osv?
  • Nogen der har eksamenstekst fransk fortsætter B-niveau?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil mægtigt godt se, hvordan en eksamenstekst til 24-timers eksamen i fransk fortsætter B-niveau. Er der én, der kan hjælpe, takker jeg mange gange på forhånd. Sincèrement Thomas
  • Vilkårlig trekant

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg kan trække dette spørgsmål til eksamen: Gør kort rede for de væsentligste størrelser i en vilkårlig trekant. Hvad er det helt konkret jeg skal gøre? Beskrive hvilket?
  • Hvad vil det sige at en funktion er differentiabel i et punkt?

    Forumindlæg
    hej folkens sider lige og er ved at forberede mig til min matematik eksamen.. og i et af spørgsmålene skal jeg forklare hvad det vil sige at en funktion er differentiabel i et punkt! håber i kan hjælpe mig.
  • Bedøm min debatterende artikel

    Forumindlæg
    Hej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til.
  • næringssalte

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit eksamens spørgsmål og jeg er usikker på en af spørgsmålende "Diskutere hvordan overforbrug af næringssalte kan have uheldige virkninger." jeg er sådan lidt lost i spørgsmålet.
  • Hvilken form for demokrati ?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til samfundsfags eksamen imorgen, og jeg har lige brug for noget hjælp folkens :) Hvilken form for demokrati har Danmark ? , såsom; direkte demokrati, repræsentativ demokrati eller noget helt andet ?
  • Udbredelse og afbøjning af lys ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og har fået et spørgsmål om udbredelse og afbøjning af lys, men ved ikke helt hvad det er ? så hvis nogen kan hjælpe mig her, eller smide et link til en god side, hvor der står meget om emnet, ville det være dejligt. På forhånd tak!
  • hej .

    Forumindlæg
    jeg skal op til biologi eksamen imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp , min spørgsmål lyder sån. - Beskriv Hvilken indvirkning hormonforstyrrende stoffer kan have på kønsudviklingen af et drengfoster . Tak på forhånden
  • Tv-reklame - Sydbank

    Forumindlæg
    Nogen der kender sydbank tv-reklame http://www.youtube.com/watch?v=JZmaHtKt4g8 som har lyst til at give en hjælpende hånd med analysering og fortolkning? Skal snart til eksamen så det haster! På forhånd tak :)