Søgning på: dansk historie opgave. Resultater: 19261 til 19280 af 180085
-
opgaver jeg ikke forstår
ForumindlægHej. Jeg har fået disse 4 opgaver som jeg ikke forstår. Er der nogen der kunne forklarer helt præcist hvad det er jeg skal lave i hver opgave? 1. formidle historisk indsigt på forskellige måder og begrunde dem 2. demonstrere viden om fagets identitet og metoder 3. dokumentere viden om forskel... -
Konsensus om den gode opgave
ForumindlægHej! Jeg føler, at der inden for psykologien er en konsensus om, at den gode skriftlige opgave har et så snævert fokus som muligt og anvender så meget litteratur som muligt på det, men kan det gode opgave også gøre det modsatte?: Have et fokus på helheden i f.eks. casemateriale, men anvende en yd... -
Gode råd tik dansk mundlig eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle sammen. Der er ikke ret langt tid til jeg skal trække i mundligt dansk. Har i nogle gode råd til dansk mundlig, og det kunne være rart at vide hvad det var i ville ønske i vidste før i skulle til mundtlig dansk. -
Opgave 14.19 - Afsætning b
ForumindlægHey! Nogen der har en besvarelse af den tværfaglige opgave 14.19 ? Det er den grønne b-bog, 2. udgave for Trojka, side 185. Jeg håber nogen kan hjælpe! -
Opgaver til elever i 3-9 klasse
ForumindlægHej Alle Er der nogen der evt. kender nogle gode sider (gør ikke noget hvis de koster) hvor man kan finde opgaver indenfor forskellige fag til børn der går i 3 til 9 klasse. På forhånd tak :) -
1 g. opgave
ForumindlægHey..Tænkte på, om der var nogen af jer der har skrevet en 1gs opgave om "rend mig i traditionerne?"..Synes ikke rigtig dem på portalen er gode, til at hente inspiration...Tak.. -
Opgave 6.27 spg c
ForumindlægHej...Nogle der kan hjælpe???Opgaven lyder således:Bestem syrens molekylformel. Jeg har fået opgivet masseprocenten for c til 68,84 og for h til 4,95.Nogle der kan give et hint... -
Opgave om Arlas parameterpolitik??
ForumindlægHey jeg skal skrive SRP, og skal skrive om Arlas parameterpolitik, er der nogen der kan hjælpe med at finde en god opgave som jeg kan bruge til inspiration? Hilsen Michael -
FIGHT CLUB - 3.g opgave
ForumindlægHej.. jeg har brug for lidt hjælp med hensyn til 3.g's opagve der ligger lige rundt om hjørnet...har du nogle gode pointer som er vigtige eller en opgave af en art så skriv venligst!Mvh Z -
fysik opgave via besked??
ForumindlægHej nogen som vil hjælpe mig med en fysik opgave. Har lavet de første dele af den, men er gået i stå i den næste. Hvis nogle vil hjælpe mig, så skriv. Vil helst have hjælp, der hvor man sender beskeder til hinanden. på forhånd tak :) -
Søger engelsk essay opgave !!
ForumindlægJeg søger essay'et After Caravaggio's Sacrifice of Isaac. hvis nogen har skrevet opgaven ville det være en hjælp til mange, da teksten er ret skod! Hjælp! -
Hjælp til rettelse af tysk opgave
ForumindlægHej, Jeg har skrevet den her opgave, og rettet den igennem så godt jeg kunne. Jeg vil dog meget gerne have den kigget igennem. Håber der er en venlig sjæl med tyskkundskaberne i orden der har lyst til at hjælpe :) -
Skifteret opgave 1??
ForumindlægNogle der er ved at tage advokatsekretær uddannelsen som fjernstudie? Jeg er ved opgaverne i skifteret og er fuldstændig gået i stå og har brug for hjælp.. Nogle som kan og vil? -
freudianske bøger til 3.g opgave
ForumindlægHej.. Da jeg skal finde en bog at analysere til min 3.g opgave, ville jeg lige høre om der var nogen der kunne komme med et par forslag? - vil gerne lave en freudiansk analyse, så de skal selvfølgelig helst være freudianske.. -
3 små opgaver...
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig med opgave 2c), 2d) og 2e) i følgende link. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf Det vil være rart med nogle hints. På forhånd tak! -
Hjælp til VØ opgave 11.1
ForumindlægHejsa. Skal forsøge at hjælpe min papdatter med en ligende opgave, så skulle der være end er har løst denne 11.1 i opgavesamling Niveau A. Bind 1 (Trojka) -
differentialligninger (1 opgave)
ForumindlægHej alle... (Jeg har vedhæftet opgaven som et word-dokument...) Hvordan finde jeg den fuldstændige løsning til differentialligningen ?.. Jeg tror nok man skal integrere to gange på begge sider men kan ikke finde ud af det .. Er det én der kan hjælpe mig ?.. -
Eksames opgave. AIDS. HJÆLP :(
ForumindlægJeg skal skrive en eksames opgave om HIV/AIDS på 8 siders brødtekst . har skrevet indledning og redegørelse og er stået fast i disussion håber der nogen der kan hjælpe ??? -
Læse min opgave
ForumindlægHej er der én som har lyst til lige at læse min opgave igennem Jeg har selv læst den mange gange håber bare at der er én som lige kunne se lidt på den ... altså kun på sproget, kommaer, osv. -
pH beregnings opgave
ForumindlægHej, Hvordan løser jeg denne opgave: Beregn koncentrationen af (ikke-dissocieret) eddikesyre i følgende blandinger: 0,001 M acetat og 0,1 M saltsyre. Tak på forhånd, og god søndag!
