Søgning på: it eksamen. Resultater: 19261 til 19280 af 43097
-
Hjælp
ForumindlægHEJ Jeg er en far til en student som lige er dumpet (03) i et fag - betyder dette ligesom i "gamledage" at man ikke har består studentereksamen selv om man har 8 i gennemsnit? eller er reglerne på dette område laver om, så det kun er gennemsnitkarakteren der tæller. Please anybody hel... -
Tusind tak til alle fysik/kemi 'hoveder' ;-)
ForumindlægJeg har jo som set, oprettet en hulens masse indlæg om 'fysik' og spurgt en hel masse + været længe oppe! Og det har sku betalt sig, fik sku et flot 11 tal i dag til min fysikprøve. - Ville bare sige, 1000-tak for al den hjælp jeg har fået. Er virkelig taknemlig, det har virkelig hjulpet... -
Naadsens brød
ForumindlægHjælp! Er der nogen der kan oploade eller linke til et kopi af Pontoppidans "Naadsens brød"? Jeg skal op i dansk i overmorgen, og det er én af de opgivne tekster. Jeg kan bare ikke finde den nogen steder :( -
Odysseus
ForumindlægHej alle. Troede ellers jeg havde forstået noget, men nu når jeg læser pensum op i Homers: "Odysse" kommer jeg i tvivl. Altså: bl.a. i 5 og 6 sang, hører vi hvordan Poseidon prøver at få Odysseus ned, når han er ude og sejle. Dette fjendskab troede jeg var fordi Odysseus havde boret en... -
Endoterm og exoterm
ForumindlægEr der en metode hvorpå det er let at se om en reaktion er endoterm eller exoterm? Fx: N2O4 (g) -> 2NO2 (g) Her ville jeg sige, at den var endoterm, da der jo nok skal sprænges en binding for at adskille molekylet. Er jeg galt på den? Er der andre metoder? Fx for andre reaktioner hvor det ik... -
Koranen
ForumindlægHjælp! Hvordan kan man 'datere' koranens surer? Om de er fra Medina tiden eller hvad de er.. TAK Baletten.. Håber nogen kan hjælpe.. -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget... -
elektronerne
Forumindlæghej 1.er nulkid elektronerne i skallerne 2.jeg forstod ikke helt hvad excitereret/anslået er 3.er der energi elektronerne -
Årsprøve
ForumindlægHey, Jeg skal til årsprøve i mundtlig dansk på torsdag... Jeg er meget i tvivl om, hvordan det skal foregå. Alt jeg ved er, at jeg har 40 minutters forberedelse og 20 minutters eksamination... Nogle der ved noget om dansk årsprøver/eksamener? Vil meget gerne have nogle gode råd... Tak :) -
ARGHHHHHHHHH...
ForumindlægJeg ska op i prøveprøve (: (det kalder vores lærer det :P) Og der er så tale om matematik. Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle "selvlavede" eller noget lign. af mdt. opgaver, som jeg lige ku øve mig på. eller om der var nogle links til nogle sider med sådan noget? Nåårh ja og je... -
13 i dansk!
ForumindlægHvordan får jeg bevæget mig op på et 13tal? jeg vil såååå gerne have et 13 tal. jeg ligger normalt på 10 men hvad skal der til for at give det sidste? Hjælp please<3 -
Konjunktur og omkostningspolitik
ForumindlægEr det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak! -
Slaverne i borgerkrigen.. Hjælp tak
Forumindlæghej. vil spørge om nogle kan give mig svar på hvad slaveriets betydning havde for borgerkrigen? på forhånd tusind tak..! -
Kulstof
ForumindlægHvordan er kulstoffets opbygning? -
HJÆLP - OVERSÆT !
Forumindlægles amours meurent à une fréquence qui élagera bientôt celle de Montréal. Nous, les citoyens d'un pays arriére, nous nous modernisons malgré nous, avec le reste du monde. .. Je me suis jamais vraiment habituée à cette ville où j'ai vècu tant d'années. Tusind tak - det haster ! -
Taksonomiske niveauer
ForumindlægEr der nogle, som vil give mig eksempel på en synopsis med spørgsmål på de forskellige taksonomiske niveauer. Jeg skal op i morgen, og jeg synes, jeg er usikker på hvordan man egentlig gør. -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd -
Como agua para chocolate
ForumindlægHej.. er der nogen der kan forklare hvad den mexikanske revolution går ud på i korte træk? Og kan man sige at personerne repræsenterer hver deres del af revolutionen (ligesom i Cría Cuervos og Ay Carmela, hvis nogen har læst dem)... -
Rødeblodlegemer skrumpe/svulme
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, jeg er kommet ret meget i tvivl om, og jeg ved ikke hvordan jeg kan finde svaret. Håber der er en der kan hjælpe. Det handler om, i hvilke af følgende opløsninger et rødt blodlegeme hverken vil svulme op eller skrumpe, - og der kan vel at mærke godt være flere svar.. 15... -
religionseksamen - tid?
Forumindlæghej, vores lærer har lige 'glemt' at fortælle os hvor lang forberedelsestid, vi har. er der nogen, der ved det? det er afsluttende religionseksamen på c-niveau på ny ordning.
