Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19261 til 19280 af 90635
-
Differentialligning
Forumindlægdy/dx = ex-y Samtlige løsninger til denne differentialligning har jeg regnet at være y = ln(ex+c) Er dette korrekt? Derefter skal jeg bestemme den løsningskurve der går gennem (0,1): y = ln(ex+c), gennem (0,1) 1 = ln(e0+c) 1 = ln(1+c) 1 = 0+c Det er her jeg kommer i tvivl. ln(1) = 0, men ln(c) ... -
TI-Nspire CAS software, hjælp........
ForumindlægHej Jeg har lavet et publishview-dokument...... men hvordan redigere skrift str. -
gammel dansk stil??
ForumindlægHejMå man gerne have gamle danske stil med til skriftlig dansk?? -
eksamen
ForumindlægHej.... Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig dansk?? -
skr. engelsk 08
ForumindlægHej Er der nogen som har opgaverne fra den skriftlige eksamen i engelsk 2008 ? -
Sygeeksamen Tysk A
ForumindlægNogen der ved hvad tysk skriftelig sygeeksamens 2008 hed ? -
Skritlig fremstilling!!!
ForumindlægHej! Er der nogle gode råd til skriftlig fremstilling? HAR BRUG FOR DEM HURTIGT! Tak ! :) -
HJÆLPP
ForumindlægEr der nogen af jer der har været op i skrift samf eksamen(2009)..????? -
Eksmaen hvad skal jeg have med? STX
ForumindlægHVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med? -
Eksamen!
ForumindlægER der nogle, der har resultaterne på naturfag skriftlige prøver, dem som man normalt har til terminsprøver. -
Terminsprøve
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst til terminsprøven i dansk skriftlig fremstilling? -
tyrkisk oversættelse
Forumindlæghej den skrift på tyrkisk vil i oversæte til mig sanirsam away i´m tak på fohånd -
prøveoplæg
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med et historie prøveoplæg som skal afleveres skriftligt? :) -
Sprog
ForumindlægHvilke sprog ville i sige dette var? Uformelt/formelt/skrift eller talesprog -
Elektronisk FSA
ForumindlægHvorfor må man ikke aflevere elektronisk til skriftlig FSA? -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
terminsprøve
Forumindlæghey. er der nogen der har været til skriftlig engelsk terrminsprøve, hvis ja. hvad kom i så op i? -
spørgsmål
ForumindlægHvornår blev Engelsk også skriftligt ? som FSA prøve -
Engelsk fsa 2012
ForumindlægNogen der ved hvad opgaven er til den skriftelig eksamen er? (I detaljer tak) -
HASTER - SKAGEN DESIGN
ForumindlægHjælp til skriftlig afl. i Skagen Design. Helst på eng.
