Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19261 til 19280 af 90635
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    dy/dx = ex-y Samtlige løsninger til denne differentialligning har jeg regnet at være y = ln(ex+c) Er dette korrekt? Derefter skal jeg bestemme den løsningskurve der går gennem (0,1): y = ln(ex+c), gennem (0,1) 1 = ln(e0+c) 1 = ln(1+c) 1 = 0+c Det er her jeg kommer i tvivl. ln(1) = 0, men ln(c) ...
  • TI-Nspire CAS software, hjælp........

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet et publishview-dokument...... men hvordan redigere skrift str.
  • gammel dansk stil??

    Forumindlæg
    HejMå man gerne have gamle danske stil med til skriftlig dansk??
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej.... Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig dansk??
  • skr. engelsk 08

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har opgaverne fra den skriftlige eksamen i engelsk 2008 ?
  • Sygeeksamen Tysk A

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad tysk skriftelig sygeeksamens 2008 hed ?
  • Skritlig fremstilling!!!

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle gode råd til skriftlig fremstilling? HAR BRUG FOR DEM HURTIGT! Tak ! :)
  • HJÆLPP

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der har været op i skrift samf eksamen(2009)..?????
  • Eksmaen hvad skal jeg have med? STX

    Forumindlæg
    HVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med?
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    ER der nogle, der har resultaterne på naturfag skriftlige prøver, dem som man normalt har til terminsprøver.
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder man sig bedst til terminsprøven i dansk skriftlig fremstilling?
  • tyrkisk oversættelse

    Forumindlæg
    hej den skrift på tyrkisk vil i oversæte til mig sanirsam away i´m tak på fohånd
  • prøveoplæg

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe mig med et historie prøveoplæg som skal afleveres skriftligt? :)
  • Sprog

    Forumindlæg
    Hvilke sprog ville i sige dette var? Uformelt/formelt/skrift eller talesprog
  • Elektronisk FSA

    Forumindlæg
    Hvorfor må man ikke aflevere elektronisk til skriftlig FSA?
  • Biologi A Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)???
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    hey. er der nogen der har været til skriftlig engelsk terrminsprøve, hvis ja. hvad kom i så op i?
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvornår blev Engelsk også skriftligt ? som FSA prøve
  • Engelsk fsa 2012

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad opgaven er til den skriftelig eksamen er? (I detaljer tak)
  • HASTER - SKAGEN DESIGN

    Forumindlæg
    Hjælp til skriftlig afl. i Skagen Design. Helst på eng.