Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 19261 til 19280 af 75447
-
Dispositioner
ForumindlægHej Alle, jeg skal til prøve imorgen i fysik/kemi så jeg vil bare lige høre om der er nogle der ligger inde med dispositioner indenfor de her emner. Alle emnerne er fra min 9 klasses prisma bog (pensum) - Det sure, det salte, det basiske (syrer, baser, salte, neutralisation osv..) - Jordens sa... -
Kapitalisternes reaktion til strejken i det moderne gennembrud?
ForumindlægHej alle jer kloge hoveder! Jeg arbejder på en disposition til dansk mundtlig eksamen i 9. klasse, der handler om det moderne gennembrud. Jeg er nået til, at arbejderne, inspireret af Karl marx, Pio og det socialistiske ugeblad "Socialisten", fandt ud af, at de burde være meget høje... -
mit engelsk !!
ForumindlægHej alle sammen jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mit engelsk !!! Jeg skal på 2. år HF, og jeg er virkelig dårlig til engelsk... jeg har ikke haft engelsk odentligt i løbet af 4. til 9. klasse har vi haft ca. 9-10 lærer og vi har haft problemer med dem alle... Jeg er virkelig... -
Rettelse og evt. kommentarer?
ForumindlægHej alle sammen, nu skal i høre: I går skulle jeg faktisk have afleveret min danske stil, vedr. temaet barndom. Jeg skulle skrive om min egen barndom. Men sagen er den, at min lærer som skulle have samlet stilene ind, ikke kom, han var syg! :) Så jeg antog, at det ville være en god mulighed fpr... -
Hjælp mig med at finde min praktikplads:(
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse og mangler at finde min praktikplads. Jeg interesserer mig meget for 9;business9; internationalt, så jeg vil gerne på praktik i handelsvirksomheder, også meget gerne CBS, eller lign.. Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde noget :( Så jeg tænkte ar jeg vil prøve at ... -
Hjælp som Haaaster:(
ForumindlægHey piger. Jeg har lige et spørgsmål fra min kusine som går i 9. klasse, hun er ikke medlem af gruppen og derfor spørger jeg fra hende :) Så nogle fysik/geografi/biologi nerds??? -Jeg har en eksamensprøve imorgen. 3 fag i et (Fysik, biologi og geografi). Mit emne er gødning og jeg har denne p... -
binomialfordeling
Forumindlæg1)Lav en tabel over sansylighederne for at få fra 0 til 5 seksere ved kast med 5 terninger .Tjek at summen af sansylighederne er 1. 2) En bueskytter mener at han kan ramme plet i 90% af tilfældene.Det går vi ud fra i det følgende . a) Hvor stor er sansyligheden for at han rammer 9 ud af 10 ... -
Rettelse af engelsk stil ca. 550 ord
ForumindlægGoddag. :) Jeg skal snart aflevere min sidste engelske stil og jeg ligger lige på nippen til et 11 tal(9. klasse). Jeg vil derfor spørge om der eventuelt var en venlig sjæl herinde som lige vil kigge skidtet igennem . Den er cirka 550 ord :) Kommentar + rettelse og eventuel hjælp til forbedring.... -
En der har nogle gode forsøg??
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen. og mangler en masse gode forsøg. jeg skal til 9. klasse eksamen men hvis i har noget på 1.g9;s plan er det helt fint:) Jeg mangler forsøg til emnerne: Metaller magnetisme elektromagnetiske bølger og deres anvendelse Jeg ved godt at fx metaller er en vidt... -
HJÆLP :(
ForumindlægHej alle sammen jeg går i 9 klasse og jeg skal lave et sæt problem regning, men kan slet ikke finde ud af det lige nu. Den er fra 1992, maj-juni Den er sat op så ledes. opg 1: moderne femkamp-en olympisk idræt opg 2: Fægtning opg3: ridning opg 4: skydning opg 5 svømning opg 6 terrængløb opg 7 s... -
en der lige hurtigt kan rette?
ForumindlægJeg har altså lige to oplæg til min eksamen på mandag.. Ikke så lange, den ene på 1 side og et par linjer, den anden på lidt over en halv side. Begge med halvanden i linjeafstand.. Jeg ville bare lige høre om der var nogen der ville læse dem igennem og rette? Jeg er virkelig dårlig til engelsk o... -
Haster
ForumindlægHej alle sammen, er ved at afslutte 9.klasse og har brug for hjælp til min sidste eksamen i fysik. Jeg kan resikere at komme op i: Radioaktivitet Syre og base salte metaller ph bestemmelse og har ikke en anelse om hvad for nogle forsøg jeg skal lave eller kan lave jeg har ledt på internettet o... -
Det økonomiske kredsløb ahva?
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og skal til på onsdag redegøre for det økonomiske kredsløb - og må indrømme at jeg er en del mere naturvidenskabelig og lidt ude hvor jeg ikke kan bunde. Jeg har vedhæftet det her i håb om, at der er nogle der kan fortælle mig om der er et eller andet mega vigtigt jeg man... -
Selvværd og Kropsbillede
ForumindlægHey gyz. Vi er nogle piger fra 9. Klasse der pt. har projektuge. Vi ville høre om der var nogle søde sjæle der gerne lige ville hjælpe os? :-) Vi har selv tænkt på nogle produkter, men ville gerne få nogle flere ideer. Har I nogle idèer, som vi kunne bruge i projektugen? Fx. Produkter, links og ... -
Skrivestilen essay
ForumindlægJeg har på en eller anden måde undgået at komme omkring essays i hele 9. klasse, så jeg står nu og skal skrive mit første.Derfor har jeg nogle spørgsmål til skrivestilen: Som jeg har forstået det, så skal man skifte mellem to plan. Det personlige og det reflekterende/generelle. Skal disse dele f... -
Ideer til teoriemner: Radioaktivitet
ForumindlægHej der ude! Jeg sidder her og skal skrive en rapport om radioaktivitet. Jeg vil gerne bede om inspiration til teoriemner. Jeg har allerede en smule: Teori • Kort historisk baggrund • Alpha-stråling • Beta-stråling • Gamma-stråling • Baggrundsstråling • Radioaktivi... -
Hjælp til produkter!!!
ForumindlægHej vi er 2, en dreng og en pige der går i 9. klasse Vi er gået lidt i stå med at finde produkter, og vil høre om nogen kan komme med ideer. Vores overemne er Vendepunkt Vores delemne er Dyrevelfærd i landbruget Vores problemformulering er: Hvordan har udviklingen i landbruget påvirket dyrev... -
Hjælp modtages:)
ForumindlægHej jeg har fået opgivet: Salte Jordens Salte Magnetisme Radioaktivitet Lys Alkohol Aluminium Luftforurening Ren Kemi i huset og på kroppen Jeg har fundet opgaver som jeg vil fremføre til de fleste af tingene, men mangler nogle forsøg til: Alkohol Aluminium Luftforurening Ren Kemi i huset og p... -
Fra jæger til Bonde - prøveoplæg
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og jeg har fået en opgave i histore. Det er et prøveoplæg fra da man skulle op til skriftlig historie til eksamen. Opgaven hedder fra Jæger til bonde. http://www.viauc.dk/cfu/fag/historie/historieiskolen/Documents/Gyldendal%20pr%C3%B8veopl%C3%A6g.pdf kan ses på nogle ... -
Magnetisme, det haster!
ForumindlægJeg skal skrive en fysikrapport om magnetisme til på onsdag, og jeg aner ikke hvad eg skal skrive om, og hvad der er vigtigt at komme ind på, hvilke forsøg jeg skal beskrive osv. Har indtil videre kun skrevet om polerne + et forsøg dertil og feltlinier + et forsøg dertil. Hvad er vigtigt at komme...
