Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 34503
  • Oversætte/gerundium

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen
  • FSA

    Forumindlæg
    Hehe ikke noget med at misforstå overskriften. Men til DAnsk eksamen (FSA) Er der så nogen som ville fortælle(Nævne) hva for noget man kan komme op i? (altså alle genrer etc)
  • Ord til FSA - Dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange!
  • Kinetisk molokyleteori

    Forumindlæg
    Hej Alle! Da jeg læser op til fysik eksamen er der noget jeg desværre er kommet i tvivl om, og ikke kan finde en sammenhæng mellem. Hvad er det nu Kinetisk molokyle teori er? MVH Gustav
  • programmering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og øver mig til eksamen i programmering. jeg har lidt problemer med nogle opgaver i et eksamenssæt. jeg har vedhæftet opgaven. det drejer sig om opg. 5-8 på forhånd tak !
  • Abiotiske og biotiske faktorer

    Forumindlæg
    Hej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig.
  • Hvornår får man bedømmelse?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår?
  • Skal til eksamnen snart. Hjælp....

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart op til fysik eksamen, men er overhovedt ikke forbedret på at skulle op. Er der nogen der har nogle forsøg man kan bruge hvis man trækker: Syre/Baser, Magnetisme, eller salte og ioner.... x(
  • bevis på B niveau

    Forumindlæg
    jeg skal til mundtlig eksamen på B niveau og ved egentlig ikke om det består i at lave beviser? hvordan ser toppunkts bevis for parabler ud?og beviset for parablens rødder?
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    hej er der ikke nogle som er gode til at finde nettoprimærproduktion? det er den opgave om stofomsætning i forskellige søtyper og spørgsmål B http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-2.pdf?menuid=150560 Mange tak for hjælpen
  • Berettermodel af "En flinker fyr" af Pia Juul

    Forumindlæg
    Goddag. Jeg har svært ved berettermodelen af "En flinker fyr". Kan nogle hjælpe? :) Teksten: http://webservice.ibc.dk/Eksamen/DanskAfeb-2010/sch_media/En-flinker.pdf
  • aflevering som skal afleveres i morgen

    Forumindlæg
    hej er der ikke nogle som vil hjælp med et spørgsmål til en opgave som antistoffer på dette link kan i se opgave som er nummer 5 og hedder antistoffer http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-6-2.pdf Mange tak for hjælpen
  • Disposition

    Forumindlæg
    hey jeg skal lave en disposition om cancer( Kræft ) til prøve eksamen. men er ved ikke hvad jeg skal fortælle om kræft. håber at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd takk
  • IKEA CASEEKSAMEN IT

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal op til eksamen på mandag i Ikea IT-case - jeg kan se der er nogle som har efterlyst det samme som jeg, men det er bare for et halvt år siden, er der nogen som har denne case? På forhånd tak for hjælpen !
  • Hjortetaksalt,deltaS

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere kemiopgave om hjortetaksalt i morgen. jeg har problemer med opgave C hvor jeg skal beregne deltaS. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf
  • REGNING

    Forumindlæg
    Hvis man har 24 timer til en eksamen og får at vide at man får forlænget tiden med 15 min. pr. time. Kan det så passe at man har 6 ekstra timer?
  • Tysk B lektielæsning søges

    Forumindlæg
    Findes der en som kan give fast lektiehjælp til tysk på B niveau med eksamen maj/ juni 2013? Jeg er bosat i Præstø men har bil og kan komme rundt
  • Hvad er kvarker?

    Forumindlæg
    Hej er der noge nder kan give mig en kort forklaring hvad kvarker er? Har trukket spørgsmål til fysik eksamen idag - lang forberedelse skal op i morgen så det ville være fedt med et hurtigt svar :D
  • vigtig

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil høre om der er nogle der ved, om man kan bestå gymnasiet hvis man har 7 i gennemsnit på årskarakterene og hvis man nu dumper alle sine eksamer i 3g- Er det overhovedet muligt at blive student?
  • FRISKOLE

    Forumindlæg
    Hej Allsammen:) Jeg har gået og overvejet vil jeg vil i fremtiden, og kunne tænke mig at skifte en selvejede friskole. Men vil dette være godt eller er det noget der hurtigt vil ryge i vasken? Skal man iøvrigt så tage en STX eksame eller HHX ?

Søgninger relateret til billedkunst eksamen