Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19301 til 19320 af 48880
-
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
Ligninger i Word - skrifttype "Euclid"
ForumindlægHej Jeg vil vide, hvordan jeg kan få min skrifttype til at være Euclid og ikke den som word vælger for mig som er Cambria math. Jeg bruger word 2010. På forhånd tak -
HJÆÆLP!!!
Forumindlægjeg skal analyser en novelle der hedder "Ringen" den er skrevt af Karen blixen.. problemet er at jeg ikke kan finde den på nettet.. er der nogen der ved hvor jeg kan finde den henne... -
Hjælp til aflevering.
ForumindlægHejsa. Har denne aflevering, hvor jeg er lidt usikker på nogle ting, som jeg i afleveringen har understreget. Ville være guld værd hvis et tysk-geni ville kigge på de steder (og meget gerne også se om der er andet). -
Karakter
ForumindlægEr der nogen der ved hvad karakterkrav er til en optagelsesprøve på HTX. Jeg skal nemlig på optagelses prøve, og jeg vil gerne vide hvad den laveste karakter er for at komme ind på HTX :) -
formane/tilskynde - definition
ForumindlægHvad betyder disse ord? Håber virkelig nogle kan hjælpe mig? Mvh -
Oversættelse af exhort
ForumindlægHar lige slået "exhort" på i en ordbog. Ordbogen fortæller mig at det betyder "formane/tilskynde", men hvad betyder dette? -
Billede!
ForumindlægHvad fortæller dette billede jer? Kan ikke rigtig se det komiske i det. Er det komisk? Hvorfor?? Billede: http://peecee.dk/?id=15229 -
arbejdsstyrken
ForumindlægHej allesammen. Jeg ville bare lige spørge herinde om der er nogle som har et løsningsforslag til; hvorledes arbejdsstyrken kan forøges her i Danmark? Håber at hører fra jer :) -
Elektronisk Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak. -
SSO - Hvor meget Sekundært lit. er nødvendigt ?
ForumindlægHej jeg ved, tror jeg, alt hvad jeg skal om Fluernes Herre som jeg skriver SSO om og kan gå i dybden med karaktererne og alt det, min viden kommer hovedsagligt udfra http://www.gerenser.com/lotf/ og forummet cre8thoughts har en masse kreativt stof http://cre8thoughts.com/index.php?showforum=1 ... -
Kort tekst - haster
ForumindlægNogle som har en 10 minutters tid til at rette en kort tekst på spansk? kan sende den over mail. -
Gun ownership spørgsmål
ForumindlægEr der mon nogen der kan hjælpe mig med noget relateret til amerikansk kultur? Jeg skal svare på hvorfor mange amerikanere frygter en "stærk" regering, og hvad det specifikt har at gøre med våbenejerskab? Jeg kunne forstille mig, at mange amerikanere frygter en stærk regering, fordi de... -
Hvad er der galt i denne sætning?
ForumindlægHan slår en en persons ihjel ved at klippe deres livssnor over. Mir forsøg: Er schlägt eine Person tot bei ihr LebenSchnur zu schneiden. Tak -
Dan Turéll hurtigt spørgsmål
ForumindlægHejsa(-: LIge et hurtigt spørgsmål til Dan Turéll Er det ikke noget med at Dan Turéll skrev provokerende ting, som først blev udgivet efter en bestemt tidsperiode?((- -
Søers dannelse
ForumindlægHej folkens. Vi er 2 gymnasie piger, der har et problem: Hvordan bliver en sø dannet? Vi har googlet det og kigget i leksikoner, men ingen af delene er brugbare. Håber på snarlig hjælp. På forhånd tak. -
Tysk Synopse hjælp
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i tysk mundtlig, og har valgt temaet Berlin Murens Fald. Jeg har skrevet en masse, men tænkte om der ikke var en der kunne hjælpe mig med at rette fejl og oversætte noget af det? ;) Warum habe ich dieses Thema gewählt? - Diese Thema habe ich gewählt, weil ic... -
Hjælp sso
ForumindlægHej alle... jeg skal skrive sso om velfærdsstaten ud fra økonomisk syns punkt... er der nogen der har nogle gode imputs? -
Tysk på internettet..?
ForumindlægHej Er der nogen, som kender nogen sider, hvor der er video'er om tysk grammatik osv. ? PÅ forhånd tak -
2 sætninger...kom nu plz-
Forumindlægkan man godt sige det: Disarray parents would like to reduce the power of advertising today. In favors of their children. på forhånd takkkk..
