Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19301 til 19320 af 153575
-
Kernefysik
ForumindlægEr der ingen, som har udførlige noter til kernefysik....jeg skal op på torsdag(fysik-B) og jeg kan bare ikke finde noget om kernefysik... -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
Informationsparadokset
ForumindlægI fysik fik vi engang vist en film om sorte huller, og der var en amerikansk fysiker, der hævdede at han kunne bevise at informationer kunne forsvinde. Alle andre fysikere mener, at informationer kan reduceres men de vil altid have eksistens. Det vil sige, at man kan udføre både reversible og ir... -
rapport
Forumindlæghej kan man endligt komme op i det rapport man har lavet i løbet af året til eksamen i fysik c niveau -
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
AFLEVERING!
ForumindlægHej Allesammen. Er der nogle der vil hjælpe mig med min aflevering i fysik. Mangler konklusion og fremgangsmåde. Er der nogle som er friske :) -
henfaldsloven??
ForumindlægHey - ville lige høre om nogen kunne hjælpe mig med lidt fysik. 1) hvad er henfaldsLoven? 2) teorien for radioaktivt henfald.? MVH. Sofie og Katrine-.. -
Lektie hjælp?
ForumindlægNogle der ved om man kan få lektiehjælp et sted i købehavns området, så man møder op og får hjælp til opgaver (fysik)..? -
magnetisering
Forumindlæghej.. håber i kan hjælpe mig. sidder og laver fysik rapport, men der er li et par ting jeg ikke ved hvad er ? hvad er en permanent magnet ? og hvad er Ferromagnetiske matrialer ? -
Betingelse for, at en genstand kan flyde i vand
ForumindlægHej Siger lige med en fysik spørgsmål, som jeg er i tvivl om.. håber I kan hjælpe. - Hvad er betingelsen for, at en genstand kan flyde i vand? På forhånden tak! -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
Teori bag nyttevirkning ?
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget ordentligt teori bag nyttevirkning, for jeg synes ikke vores fysik bog beskriver det godt nok til jeg kan skrive det i en rapport. -
Anslag i mat/fys opgave
ForumindlægHej, jeg skriver SRP i matematik og fysik. Hvordan beregner man antallet af tegn, når en stor del af opgaven er formler/udregninger og grafer? Hvor meget tæller med, og hvad gør ikke? -
DataStudio - Enkeltlogaritmisk graf
ForumindlægSidder og skal lave en enkeltlagoritmisk vha. fysik programmet DataStudio, men kan ikke finde denne funktion. Hvordan laver jeg en enkeltlogaritmisk graf? -
Vedr. rapport om nyttevirkning
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til følgende fysik om nyttevirkning jeg har vedhæftet billeder med det hele tak på forhånd det er for resten spørgsmålene jeg ikke kan besvare -
Spektrallinje i emissionsspektret
Forumindlægjeg har en fysik opgave som jeg meget gerne ville have lidt hjælp til. Hvad er sammenhængen mellem foton-energi og energi-niveau? -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
Hvad er den faktiske energi?
ForumindlægHej Jeg skal lave en fysik-rapport. I problemformuleringen står der at ud fra den faktiske nytteenergi kan man udregne hvad vands fordampningsvarme er. Hvad er den faktiske nytteenergi? Tak på forhånd
