Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 34369
  • Dansk årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har lige fået af vide at jeg skal op i skritlig dansk årsprøve. hvilke tekster er det? -er det eksamens teksterne fra sidste år eller noget lignende? På forhånd MANGE tak.
  • tekst der fortæller om 'de nederste'

    Forumindlæg
    hej, jeg skal lave en mundtig opgave omkring emnet 'de nederste' til min dansk eksamen. men jeg kan ikke rigtig finde nogle tekster. kan I hjælpe mig? :)
  • .. At gøre en forskel - Magt/ afmagt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til dansk eksamen, og mangler en tekst at tage udgangspunkt i. Er der nogen der kender en tekst inden for temaet " at gøre en forskel/ magt og afmagt"? - Merete
  • GEOGRAFI

    Forumindlæg
    Hva såå alle sammen ?? Nogle som har været oppe i geogeafi eksamen ?? Hvordan gik det ??? Håber det gik goodt med jer alle sammen ?? Hvilke spørgsmål var i i tvivl oom ??
  • Jeg brug for hjælp til Aktiv dødshjælp

    Forumindlæg
    Er det nogen kan hjælpe mig med at finde nogle holdninger og konsekvenser i denne hjemmeside for jeg skal op til eksamen på mandag og jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/86904:
  • Drejebog - Håndbold og kuglestød

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvis der er nogen som sidder inde med en drejebog for enten håndbold eller kulgestød (eller begge), må i meget gerne skrive, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til idræt B eksamen. På forhånd tak.
  • TI89 titanium-lommeregner købes

    Forumindlæg
    Jeg har mistet min, og da jeg formodentlig skal til skriftlig eksamen om et par uger, er jeg meget interesseret i at købe en. Er villig til at give 500 kr. for den.
  • Synopsen + fremlæggelse?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal til AT eksamen og bliver i tvivl om noget.. Skal fremlæggelsen lige meget det der står i synopsen, jeg har de samme problemstillinger, men har måske lagt mere vægt på noget andet i en af problemstillinger, er det dumt?
  • Adgangskrav

    Forumindlæg
    Når der på en uddanelse står: "Gennemsnittet fra din adgangsgivende eksamen (uden hurtigstartsbonus) skal være mindst 6,0" er der så tale om gennemsnitskarakteren for ens eksamenskarakterer eller er der tale om det samlede karaktergennemsnit man ender ud med?
  • Valg af novelle - erindring

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet erindring til min dansk eksamen, og nu skal jeg finde en tekst, er der nogen der kender en god en, som jeg kunne bruge? Har i også en ide til et emne der hedder arv og miljø?
  • Macroeconomics/Microøkonomi

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i Mikroøkonomi/macroeconomics på engelsk her om et par uger, og jeg vil høre om der er nogler herinde med stor viden inden for emnet jeg kan sparre lidt med? På forhånd tak
  • hvilke hjemmeside?

    Forumindlæg
    jeg ville høre om der en der kan hjælpe mig med at finde en hjemmeside eller ligne hvor jeg kan finde alle Tom Kristensens digte. jeg skal bruge det til at forberede mig til dansk mundtlig eksamen??
  • Ny dansk version

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen og har lige fået at vide at det er godt hvis man har "Engelske Socialister af Holger Drachmann" på ny dansk. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det?
  • spørgsmål om karakter

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg ville bare høre, om ens historie karakter, hvor årskarakteren tæller dobbelt, også stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det til eksamen? Altså om ÅRSKARAKTEREN stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det?
  • Aflæsning af a i eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man aflæser tallet a ud fra en graf med en eksponentiel udvikling? Det irriterer mig jeg ikke kan finde ud af det! Jeg skal snart til eksamen, s¨å det ville være rart at kunne ;) På forhånd tak!
  • Samme eksamensstil ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak
  • Perspektivering af Svinedregen

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til mundtlig eksammen i Dansk på tirsdag og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal perspektivere Svinedrengen til tidsperioden, Romantikken. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det... Hjælp! På forhånd tak ;)
  • Eftervisning af Hess' lov

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D
  • finde novelle med tema. Barn til voksen.

    Forumindlæg
    hej. jeg skal op i 10. klasse dansk eksamen, jeg her trukket "fra barn til voksen". og leder derfor efter en novellle. håber nogen kan hjælpe! på forhånd TAK:D
  • resistans og resistivitet

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder og læser lidt op til eksamen og er løbet sur i resistans og resistivitet. Begge er vel modstand, men der er vel en forskel på de to... Nogen der har en god måde at se forskellen ?????