Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 34078
-
Byggeri og anlæg !
ForumindlægHej Alle Jeg vil lige spørg jer der studere på uddannelsen el. kender el. noget helt andet.. Altså om i ved hvordan det er på studiet ? er det svært at følge med ? Hvordan er eksamerne ? -
Hvad betyder tangensligningen egentligt?
ForumindlægPuh, eksamen imorgen - så jeg er i fuld gang med forberedelserne. Men nu er jeg faldet over noget ! Hvis jeg har fundet en tangensligning der hedder 12x-16- hvad betyder det så ? er den aftagende eller tiltagende ? Charlotte -
HELP!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler -
Hjælp til hypotese
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi. -
sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning
ForumindlægHej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos -
Syre base balancen
ForumindlægHeeej :-) Jeg håber på jeres hjælp herinde da jeg er gået fuldstændig i stå... Skal snart til eksame og jeg skal fortælle lidt om hvordan syre base balancen i blodet bliver reguleret?? Hvad skal jeg gå ind i her?? -
Kostvejleder
ForumindlægHej. Jeg er ved at læse til kostvejleder og skal til eksamen i en case. Er der nogle der har en opgave, jeg må se til inspirration? Er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den op og hvad jeg skal have med af områder. Vh Laura -
Æg
ForumindlægHej. Jeg har ledt efter tilberedningsmetoder til æg hele dagen, men finder ikke det store. Skal op til kokke-eksamen snart, så lidt respons ville være veltrængt! Altså hvor mange forskellige måder er der at tilberede æg på? -
Hvordan er det lige det er? KS
ForumindlægJeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert? -
Hjælp til at forstå base regning
ForumindlægHej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : ) -
Respiration??
ForumindlægHej! Jeg sidder lige med nogle spørgsmål til nv eksamen og vil bare lige høre om der er en der kan fortælle mig hvilke organismer der bruger respiration samt hvilken gavn respirations processen gør? :-) -
Stata
ForumindlægHej Jeg søger en privat tutor i stata self mod betaling. Det drejer som om min eksamen på 3. semester i Uddannelsesvidenskab (kvantitative metoder) På forhånd Tak! -
orbitaler
ForumindlægHej... sidder og læser til eksamen, er stødt på en opgave som jeg ikke helt forstår.. Opskriv et eksempel på to sæt af kvantetal for to elektroner, der sidder sammen i en d-orbital??? Tak på forhånd -
Finansøkonom "Økonomisk Metode"
ForumindlægHej folkens :) Har I en eksamens-opgave fra fagen, Økonomisk Metode, som jeg må se? Det kunne være rart at have denne som inspiration; rapportens struktur, indhold og deslige. På forhånd tak. Mvh, Ole Sander -
HASTER: Hvor lave hz kan mennesket høre?
ForumindlægHej folkens! Nogle steder står der 200, andre står der 20. Jeg er meget nervøs og skal til eksamen i dag.. Nogen der lige hurtigt kan give et klart svar? -
Eksamenshjælp
ForumindlægHej alle, Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få opgavehjælp på universitetsniveau. Læser jura, og vil meget gerne have hjælp til min snarlige eksamen, selvfølgelige mod betaling. På forhånd tusind tak. Mvh -
Bestemmelse af hastighedsudtryk
ForumindlægJeg sidder og laver dispositioner til eksamen og er lidt i tvivl om dette: Du skal også redegøre for hvordan man bestemmer et hastighedsudtryk for en reaktion, samt belyse reaktioners temperaturafhængighed. Jeg håber nogen kan hjælpe. -
Differensreglen.
ForumindlægJeg har ledt på nettet, men jeg kan ikke finde et som forklarer det ordentligt. Er der nogle som kan bevise differensreglen, så jeg kan gøre det til min mundtlig eksamen? Tak på forhånd :) -
matematik hjælp
Forumindlæghej problem til min problemløsning når man skal lave sin problemløsning til matematik-eksamen, og der er vehæftet et svarark, skal man så rive det af og aflevere det sammen med sin opgave, og i så fald, hvordan skal man så vedhæfte det, er der en klipsemaskine i lokalet, eller hvordan:)? -
Hjælp til serie og parallelforbindelse. :)
ForumindlægHej med jer. Skal op til Eksamen om 6 dage så det haster lidt :) I hvilket kredsløb deler spændingen sig ? Fx giver strømforsyningen 6v bruger 2 pærer 3v hver. :) På forhånd tak
