Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 48220
  • Privatlære søges akut i matematik, historie, dansk, kemi, fysik, religion, oldtid, ...

    Forumindlæg
    Lektiehjælp søges i akut. I første omgang til SRP. Derefter til lektie i det daglige og senere til eksamen.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ?
  • hvornår skal jeg gå igang ?

    Forumindlæg
    heeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ?
  • Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?

    Forumindlæg
    Hej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau?
  • Oldtidskundskab - studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kort kan forklare, hvordan en eksamen i oldtidskundskab foregår, samt sætte nogle links ind til analysemetoder, hvis I sidder inde med nogle? På forhånd mange tak!
  • HTX Mat A

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde!
  • Karaktergennemsnit STX

    Forumindlæg
    Hej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o...
  • Oversættelse endelser

    Forumindlæg
    Hey :D Hvordan oversætter man smeltede? Alle de endelser der kommer på dansk (Altså smelter, smeltende OSV) Hvis man slår det op i ordbog, kommer der dette frem, men hvordan er jeg sikker på hvordan man håndterer det på? :P verbum <-r, -de, -t> schmelzen <schmilzt, schmolz, geschm...
  • 4 ord!

    Forumindlæg
    "Er det dig, Michael?"Es ist dir, Michael?Har sagt at er = udsagnsled, det = grundlad.Så har jeg sagt, hvem "er"? Det er "'det".Hvad er det, det er "dig".. så altså, at dig er akkusativ.. er det rigtigt? eller hedder den:Es ist dich, Michael. vh. Kat :)
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    Er denne sætning oversat korrekt?\n\nDa drengen var faldet i søvn, udtænkte Eisenhans en prøve. \n\nAls der Knabe einschlafen, ausdenkt Eisenhans eine Probe.
  • Auswitz

    Forumindlæg
    Hej. er der ikke nogle der kan hjælpe med en opgave om Auswitz og andre kz-lejre. eller i så fald ved hvor man kan finde nogle godt oplysinger. så ville jeg blíve meget glad :)
  • 1-sekund-spørgsmål

    Forumindlæg
    Skal førnutid som f.eks. gewesen stå bagerst i en sætning?
  • Geografi

    Forumindlæg
    Hey, jeg har læst om de to ting kan slet ikke finde på noget, jeg skal aflevere det imorgen, håber i vil lige se på det. Tak på forhånd, Hvor der findes bevarende pladerand (aktive forkastningszoner) og jeg skal gøre rede for hovedtankerne bag pladetektonikteorien,
  • Hvordan staves det?

    Forumindlæg
    1. "Er spricht Dänisch" eller "Er spricht dänisch"? 2. "Die Dänische Sprache" eller "Die dänische Sprache"?
  • Hvad skal man når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid?

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvad man skal når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid håber i kan hjælpe. Jeg har fx. skrevet: Ich bin gegangen zehn kilometer gelaufen. Og: Du hast gespielt Musik. pls forklar hvordan og hvad jeg skal gøre og ikke kom med de der lorte kommentarer
  • Er der nogle der vil hjælpe

    Forumindlæg
    Jeg skal til en historie opgave finde en samtidig kilde, der kan forklarer årsagerne til Hitlers matovertagelse i 1933. Det skal helst ikke være statisk, da jeg allerede har skrevet en del om hvordan nazistpartiet fik en masse stemmer op til valget i 1933. Men det kan være næsten alt andet. 100...
  • Hvordan er den her sætning forkert

    Forumindlæg
    Wir als Menschen neigen dazu, miteinander falsch zu kommunizieren.
  • help!!!

    Forumindlæg
    Er der nogen der gerne vil forklar mig hvad betyder nominativ, akkusativ, genitiv og dativ? V.h. :-)
  • Køn på egenavne

    Forumindlæg
    Jeg sidder i Tyskland og skal bestille en Coca cola zero. Pludselig kommer jeg til at tænke på, om det hedder ein eller eine Coca cola. Hvordan er reglerne egentlig med navne? Hvis jeg fx skal bestille en Coca cola, Heineken eller andet, er det så der, die eller das? Altså hvilket køn?
  • placering af verber i weil-sætning

    Forumindlæg
    hvordan skal sætningen være, når man har to verber efter weil. Altså hvordan skal placering være.

Søgninger relateret til tysk eksamen